Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Stárnoucí Nick Wells žije dvojím životem. V jednom je spořádaným občanem, majitelem vyhlášeného jazzového klubu NYC v Montrealu, v druhém zkušeným kasařem, který se po úspěšné a dlouhé kariéře chystá pověsit lupičské řemeslo na hřebík. Dávný přítel, překupník Max, mu nabídne kšeft za čtyři miliony dolarů. Přestože si s Jackem Tellerem, mladíkem, který akci vymyslel, Nick příliš do oka nepadne, rozhodne se do toho jít. Mají proniknout do montrealské celnice, kde je Jack nočním uklízečem. V trezoru je tam ukryto vzácné zlaté žezlo, které bylo v roce 1661 vyrobeno pro francouzskou královnu. Společně se pustí do příprav. Přítel Burt Nicka varuje, že se Max zapletl s obávaným bossem Salidou, kterému dluží peníze. Mladík se přizná, že za žezlo dostane třicet milionů. Nick chce akci zrušit, ale pak si to právě kvůli Maxovi rozmyslí. Přestože celníci zjistí skutečnou hodnotu starožitnosti a posílí bezpečnostní opatření, rozhodne se dvojice v akci pokračovat. Zatímco Jack likviduje pomocí laptopu bezpečnostní zajištění včetně kamer, Nick otevře trezor a žezla se zmocní. Jack je však odhalen starým hlídačem, který ho zavře v jedné z místností a pak se vydá za Nickem. Donutí ho, aby mu ukradenou věc dal a sundal si kuklu, aby se jeho obličej ocitl na nahrávce bezpečnostních kamer. Vypukne poplach a Jack se hravě jako retardovaný Brian dostává z budovy. I Nick má v rukávu pár překvapení, které mu pomohou uniknout, a Jackovi způsobí řadu nepříjemností... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (171)

StanislachKo 

všechny recenze uživatele

Ňah akože ok sa na to pozerá, DeNiro dáva klasiku a tiež potešilo vidieť Vita Corleona a.k.a. Marlona. Ale ten príbeh bol od začiatku tak predvídateľný až ma to k záveru urazilo, že "K tomuto sme dve hodiny smerovali...?" Norton sa mi hádam s výnimkou Fight clubu asi nepáčil originál, že asi fakt nikde. Ale napätie sa uprieť nedá. Proste priemerná heistovačka s väčšími ambíciami, na ktoré reálne má. ()

tron 

všechny recenze uživatele

Frank Oz bol v roku 2001 legendou. Ako režisér mal na svojom konte pekných pár hitov (A ČO BOB?, TRHÁK PÁNA BOWFINGERA) a ako "duchovný otec“ majstra Yodu v ságe HVIEZDNE VOJNY vstúpil do dejín mainstreamovej kinematografie. Keď sa vrhol na heist movie KTO Z KOHO, nemohol veriť vlastným očiam. Myslel, že sa mu sníva - do filmu sa mu podarilo prehovoriť tri najvýraznejšie herecké osobnosti svojich generácií: Marlona Branda, Roberta De Nira a Edwarda Nortona. Scenár nebol žiadny zázrak, ale kto by chcel scenáristický zázrak, keď má vo svojom filme také hviezdy? Nakrúcanie sa však už čoskoro premenilo na peklo a Oz bol nakoniec asi rád, že sa mu to vôbec podarilo ako-tak, krvavo ale predsa dokončiť. Kým Norton a De Niro boli profesionáli (navyše nikdy sa netajaci tým, že Brando je ich herecký vzor), s Brandom Oz zažíval každodenný stres. Legenda z Krstného otca a Apokalypsy desaťročia rada znepríjemňovala život režisérom, producentom a kolegom-hercom a inak tomu nebolo ani tentokrát. Oz sa mu od začiatku nakrúcania z nejakého dôvodu sprotivil a tak sa rozhodol, že mu nakrúcanie poriadne skomplikuje. Stres, nervozita, neučenie sa replík, odťažité hranie, z ktorého sa Brando ani nesnažil odstrániť znechutenie, únavu a ľahostajnosť. Vo svojich scénách nenosil nohavice, čiže kameraman mal čo robiť, aby si to diváci nevšimli. Výsledok? Priemerná, na môj vkus strašne nudná heist movie záležitosť, nakoniec zaujímavá práve (a len?) zvučným kastingom. Bohužiaľ, nekoná sa žiadny šokujúci zvrat (niečo je na konci, ale je to blbosť), scenár je až smutne podpriemerný, nikto nebol nominovaný na Oscara a s prižmúreným okom môžeme túto upotenú fušku vnímať predovšetkým ako divadlo, ktoré si Oz, De Niro a Norton zahrali pre možnosť spolupracovať s kultovým Marlonom Brandom (ide o jeho posledný film). Minimálne zopár spoločných minút Brando/De Niro, kde oko pozorného diváka vidí spontánnu radosť, ktorú mali obaja z improvizácie, za jedno pozretie stojí. Plus príjemne v zafajčenom večernom ležérnom džeze ponorená atmosféra. Naopak, Norton, hrajúci retardovaného upratovača, je trápny. 68-miliónový rozpočet nechávam bez komentára a nepochopený (žeby honoráre?). ()

Reklama

SeBig 

všechny recenze uživatele

Znuděná brajglovina. Dle obsazení to vypadalo na pecku, ale vylezl z toho táhlej thriller s nevýrazným scénářem, nulovým dějem a děsnou hudbou jenž nudila i mé uši. Film z roku 2001 působí vizuálem na začátek 90let. Posledních deset minut nezachrání tu hodinu padesát nudnýho utrpení, kdy jsem myslel, že to nerozdejchám a byl sem ready s odpadem. Navíc nevim jestli to bylo formátem videa nebo čim, ale zvuk mi přišel nevyváženej..když se mluvilo musel jsem to dávat nahlas a najednou rána, jak kdyby mi v pokoji bouchla atomovka. Zvukový efekty volume 520% wtf. ()

BOURQUE 

všechny recenze uživatele

Zo všetkých strán jednoduchý a nekomplikovaný! Okrem R. De Nira opäť na sebe upozorňuje E. Norton – jej nekompromisná trojitá hra („kamarát“, „insider“, „zradca“) je veľmi pozoruhodná. PS: Veľmi si cením, že M. Brando sa pridal k filmu. Je na ňom vidieť, že v tých časoch už bol veľmi chorý (R.I.P.). Osobné hodnotenie: 71% (***) ()

Lynn 

všechny recenze uživatele

Ze začátku vypadá "Kdo s koho" hodně slibně hlavně díky trojici jmen De Niro-Brando-Norton. Jenže pak se z toho vyklube jen průměrná krimi s předvídatelným koncem, která sice neurazí a řemeslně je velmi dobře zvládnutá, zároveň však kupí jedno klišé za druhým a celkově nepřináší vůbec nic nového. A navíc ani herci se nijak moc nesnaží, dokonce i můj oblíbenec Edward Norton mě svým pojetím postavy malého podvraťáka Jacka příliš nezaujal. A od ikon typu De Nira a Branda bych také očekávala více... ()

Galerie (28)

Zajímavosti (9)

  • Marlon Brando se odmítal ve své poslední scéně usmívat, takže jeho nepatrný úšklebek byl dodatečně přidán počítačem. (Satan)

Reklama

Reklama