Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pavlovi (Jakub Prachař) sice táhne na čtyřicet, ale stále ještě úplně nedospěl. Bydlí s mámou a chybí mu odvaha dělat v životě to, co by ho skutečně naplňovalo. Tu získá až ve chvíli, kdy potká svou dětskou lásku Terezu (Tereza Ramba) a prožije s ní dobrodružnou noc. Tereza však není připravena opustit svůj dosavadní život pro někoho, kdo podle ní není opravdový chlap. Pavel se tedy rozhodne se přesně takovým chlapem stát. Přihlásí se na výcvikový tábor v Tatrách vedený Weisnerem (Ondřej Sokol), který vyučuje vše od sekání dříví po svádění žen. Podaří se Pavlovi překonat sama sebe a stát se chlapem, po kterém Tereza touží? (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (154)

honajz 

všechny recenze uživatele

Trefil se mi ten film do nálady, ačkoliv mi na něm od počátku dost věcí vadilo a v průběhu děje přibyly nějaké další výhrady. Ale nakonec si mě to chytilo tím vyzněním, že lidé by tu měli být pro sebe navzájem, bez ohledu na to, co se děje a jak vše může dopadnout, čímž vlastně nejvíce dávají najevo svou lásku - jedno jestli kluk k holce a naopak, nebo v rodině rodiče a děti. Ano, vadila mi tam Ramba, která celou dobu jen na někoho hystericky řve a tu romantiku jí nevěřím ani z rychlíku, možná by tu hlavní roli mohla hrát raději Ester Geislerová, té bych to věřil víc. Ano, vadí mi, že náborové video do kempu připomíná videa Marka Vašuta ze seriálu Comeback, jen jsou zde delší a bez vtipu. Ano, vadí mi, že je to celé vlastně jakákoliv survival soutěž doplněná a ženský výjezd na tábor. Ano, vadí mi, že u komedie zas na začátku umře jeden z rodičů, to už je snad moderní klišé včetně amerických animovaných pohádek (ačkoliv zde to má jakýs takýs smysl). Ano, vadí mi, že je zde naroubován autismus, asi i homosexualita, a také odkaz na "potravu budoucnosti" - baštění červů. A ano, vadí mi, že starý Praktik po jednom dni ve vodě skvěle fotí a vznikne z něj hromada snímků. Vadí mi, že nejsou dořečeny postavy chlapů na táboře, kteří prostě z vyprávění jen tak zmizí, a přitom ten překladatel nebo právník mohli mít skvělé zakončení jejich minipříběhů. Postava Ondry Sokola také potřebovala víc prokreslit, aby nešlo o karikaturu. Ale jak říkám - les, příroda, pohodové a řekněme láskyplné vyznění, zkrátka mi to sedlo do nálady, a i když opravdu nejde o filmový majstrštyk, aspoň to vede nějaký příběh, je to slušně natočení, svým způsobem uvěřitelné a předává to nějaké pozitivní poselství. ()

charles3 

všechny recenze uživatele

Velmi slabý a zmatený scénář, nevěrohodná zápletka, zbytečné vedlejší postavy stejně jako "dětský" prolog. Špatně napsané (nebo jenom zahrané?) role Sokola, Remundové a Bareše. V podstatě žádný humor. Z námětu šlo vytěžit o dost víc. Tři hvězdy dávám ze soucitu jenom za Rambu (která je v tomto filmu k sežrání - ne medvědem!!! - skoro jak ve Vánoční hvězdě), kameru, slovenské exteriéry a za onoho medvěda. Jinak jde o promarněný námět a nevyužité herce. ()

Reklama

CaladanChmur 

všechny recenze uživatele

Nemůžu si pomoct, naši současní herci už nemají takovou sílu jako jejich starší generace, ale na jejich obhajobu musím prohlásit, že tohle by nezachránil ani Tom Hanks, Sandra Bullock a Brad Pitt dohromady...je to opravdu hodně slabé.  A hodně mě prudí jakákoliv snaha naší kinematografie, která vede k tomu, že není originální. Moc si přeji aťse zrodí nový Forman a nebo Menzel. A pryč s Jákly a Samiry a jim podobnými.... ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Ze všech českých komedií, co za poslední rok zapluly do českého kina, asi ta nejzbytečnější. Konkurovat může snad jen Indián. Na přežití tu nejsou potřeba koule, překonávat se totiž nebudou překážky v divočině ani životní úskalí, jen předvídatelný děj a trapné pokusy o humor. Dvě hodiny po odchodu z kina si už pomalu nevybavím nic, co by již nebylo v trailerech. Škoda, potenciál tu byl. Představa Pavlovo rozvětené rodinky, která se na dovolené ztratí v divočině, mě bavila víc, než příběh mamánka, který si do lesa vyrazí na medvěda, aby sbalil kost, kterou ani balit nemusí, ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Film se zmařeným potenciálem. Jakub Prachař se dává všanc Ondřeji Sokolovi, aby ho chlapácky zocelil (pro jeho milou). Za tímto účelem odjíždí do výcvikového tábora v Tatrách, kterému drsnou rukou velí bývalý mariňák. Brzy poté se ale ztratí v divočině, kde se bude seznamovat s místní faunou a shánět se po potravě. A následně se za ním vybere hledat ho jeho nejbližší příbuzenstvo i jeho vyvolená, kamarádka z dětství (Tereza Ramba). Diváci budou žasnout nad tím, jak se film nedrží důsledně žádné z nastavených dějových linií. Nejprve film připomene velmi vzdáleně komediální klasiku Jáchyme, hoď ho do stroje!. Prachařovi táhne na čtyřicet, neumí se obléct do společnosti a žije s mámou, svůj pokoj má zařízený v retro stylu a podle všeho na mámě lpí. Jeho postava působí dojmem, že snad v životě nezažil sexuální zážitek s ženou, jsou tam drobné rysy neschopnosti navázat známost s opačným pohlavím, ovšem po svém zesnulém otci zdědil schopnost fotografovat, čímž se koriguje charakterová neprůbojnost. Následně se totiž uchází o místo fotografa na jednom z firemních večírků. Jakýkoliv pokus být v téhle počáteční fázi komediální, neřkuli ztřeštěný, ale film záhy nemilosrdně opouští. A rázem se přesunujeme do druhé, mnohem podstatnější fáze, tedy do výcvikového tábora. Tam na nás čeká Ondra Sokol se svou image válečného drsoně. V minutě je ale jasno, jak se to s jeho postavou má. A pointu není problém uhodnout. Právě od Sokola zřejmě každý čeká komediální příval hlášek, a v tomhle ohledu se toho moc neurodilo. Instruktor je přísný a nepřístupný jen pár sekvencí. A ani ty nejsou nikterak vtipné. A i on se vydává s jedním ze slovenských účastníků tábora po stopách ztraceného klienta. Nejlépe tak ve filmu fungují dvě emotivní sekvence s otcem (David Prachař). Rozhodně lze hlavně ocenit kvalitní technickou stránku filmu. Zvuk stoprocentně funguje, hercům je perfektně rozumět, také kamera odvádí komfortní vizuál. Celkově je film nevtipný, a vtipný být rozhodně měl, a příliš zdatně si nevede ani po dramatické stránce. Nejasno jsem měl v tom, kam náhle zmizeli zbylí účastníci výcviku. A proč vlastně Prachařova rodina tak panikařila při zjištění, že odjel na výcvikový kurz. Vzdyť nebylo nikterak nutné se za ním rozjet. Režisér Michal Samir měl v rukou film s vtipným potenciálem. Nedokázal svým impotentním scénářem dát filmu výraz, dějové linky nebyly ideálně dotažené a propracované a většina scén tak vypadá suše až prázdně. 5/10 ()

Galerie (53)

Zajímavosti (5)

  • Pavel (Jakub Prachař) před každým pořízením snímku fotoaparátem na kinofilm převine páčkou film na nové políčko. Takto ale žádný fotograf nefotí – film posouvá hned po pořízení předchozího snímku. (blondak16)
  • Pavel (Jakub Prachař) na kurzu v Tatrách skočí do řeky zachraňovat kamaráda, přičemž potopí starší fotoaparát, který rozhodně není vodotěsný, ale později s ním fotí dál. (blondak16)
  • Při natáčení scén s medvědem bylo zvíře za plůtkem s elektrickým proudem. Herci uvedli, že poslední den natáčení zjistili, že v něm žádný proud nebyl. (Olík)

Reklama

Reklama