Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Kdesi uprostřed pustiny je ukryta Cela - skleněná komora, v níž sadistický vrah Carl Stargher pomalu a důmyslně topí své dívčí oběti. Krátce po dalším únosu je vrah zadržen agenty FBI, při zatýkání je těžce zraněn a upadne do kómatu. Zatímco se agenti marně snaží najít místo, kde postavil své šílené mučící zařízení, v Cele jeho poslední oběť zoufale pozoruje, jak voda pomalu stoupá. Na záchranu zbývá 40 hodin a poslední šancí jsou schopnosti doktorky Catherine Deane, která dokáže vstupovat do mysli duševně nemocných lidí. Catherine se pokouší projít krvavým bludištěm mozku šíleného vraha a najít stopy, které umožní Celu najít dříve, než bude pozdě. Tuší však, že na tak děsivou a nebezpečnou cestu se ještě nikdy nevydala... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (392)

Hwaelos 

všechny recenze uživatele

Tarsem na mě zapůsobil už nezapomenutelným klipem k Loosing my religion od REM, kde dokázal, že s náboženskými obrazy si dovede pohrávat více než nápaditě. Proto, když jsem zpozoroval, že je i režisérem velmi netradičního filmu, řekl jsem si: "To musím vidět." A skutečně toho nelituju. Celý film jsou vlastně nepřetržité vizuální orgie, v nichž se ovšem příběh netopí (jaká příhodná metafora:)), zdatně plave. Celý koncept je nesmírně originální a pokud nedávám plný počet, je to jen kvůli pocitu, že scenaristicky by mohla být uzda popuštěná ještě trochu víc. Tak či tak, už se moc těším na další režisérský projekt tohohle Inda! ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

Hodně zajímavý film. Jennifer dokázala, že když se chce, všechno jde, takže ani hraní pro ni není problém :-) Vincent jen potvrdil, že umí být psychouš, jako když vyšije. V žánru krimi celkem příjemné osvěžení. Ten film mohl být klidně delší s více "výlety" do Vincentova mozku, pak bych mohl i dát vyšší hodnocení. ()

Reklama

Anderton 

všechny recenze uživatele

Cela nie je žiaden scenáristický zázrak. Je to vlastne iba typický zástupiteľ trilerovej schémy predminulej dekády. Lenže natočil to ďalší zo zázračných Indov, ktorí mali šťastie na presadenie svojho štýlu v Hollywoode. Singhove vizuálne cítenie a autorstvo je natoľko výrazné, že mu odpustíte aj gýčový nádych a jednu scénu, ktorú okopíroval zo svojho klipu k Losing my religion. Lopezka mala ostať hrať a spievať s natočenými vlasmi, je to posledný film, kde je pre mňa príťažlivá. ()

Ruut 

všechny recenze uživatele

No v psychoušově mysli se toho mělo dít daleko víc. Zajímavý nápad by tu byl a vizualně to taky občas má koule - na sadistu na hácích asi jen tak nezapomenu. Ale celkově The Cell ukazuje proč páně Singh nikdy nebyl a nikdy nebude áčkový režiser. Je toho prostě málo a divné nápady nedělají dobrý film pokud neumíte pořádně pracovat s příběhem. ()

Kusko.t2 

všechny recenze uživatele

V krátkom časovom slede sa do mojej pozornosti dostal opäť ďalší bizarný film (pred 2 dňami to bola vynikajúca japonská bizarnosť UZUMAKI z roku 2000). V prípade The Cell som predpokladal oddychovú atmosféru, moc som však netušil o čo ide, vedel som iba pár vecí (rok výroby, že sa jedná o thriller a vedel som aj o Jennifer Lopez). Jennifer moc nemusím, ani ako speváčku, takže aj pre to vo mne prevažoval skeptický postoj. Ale veľké pozitívne prekvapenie sa konalo a to nielen z vystúpenia J. Lopez ale hlavne prepracovanosťou a potenciálom filmu ako celku. Práca s kamerou, hudbou a celková bizarnosť jednotlivých výjavov ma nenechala chladným. Hlavný príbeh, ktorý je zhruba mixom MATRIXu a filmu SE7EN, spočíva v odhalení psychopatického vraha prostredníctvom novej nezabehnutej metódy, ktorá umožňuje prienik do podvedomých myšlienok. Médium si ako inak zahrala Jennifer Lopez, ktorej táto rola sekla. Film filmom robila však strhujúca atmosféra, miestami znechutenie (v dobrom slova zmysle) a všadeprítomná bizarnosť. The Cell je úžasný film na ktorý sa nezabúda. Prekvapujúce plné hodnotenie, snáď takýchto prekvapení bude čo najviac. ()

Galerie (84)

Zajímavosti (10)

  • Ve filmu tvrdí, že vrahův pes je albín, tím pádem vzácný pes. Ve skutečnosti je to švýcarský ovčák. Albínský pes nemá černý nos. (Nathaniell)
  • Rozhovor Jennifer Lopez a Vincenta D'Onofria, když čistí první oběť, je odkazem na slavný videoklip R.E.M "Losing My Religion", který taktéž natočil Tarsem Singh. (Ai.ma)
  • Scéna, ve které Jennifer Lopez sleduje mladého Carla, jak utíká po dlouhých schodech vzhůru, je založena na obrazu H.R.Gigera "Schacht". (Ai.ma)

Reklama

Reklama