Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Český slavík je zpět! Legendární hudební anketa se vrací, aby ocenila nejoblíbenější interprety v zemi! Můžete se těšit na ty největší hvězdy pod jednou střechou! Jen vy svými hlasy rozhodnete o tom, kdo si odnese prestižní trofej a zazáří na hudebním nebi. Slavnostním večerem provedou Aleš Háma a Ondřej Sokol! (TV Nova)

Recenze (45)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Ta jedna je za Řezníka. Borec to těm dementům v sále a rádoby elitě české pop scény pěkně natřel. Bagárová mi byla doteď celkem volná, po jejím proslovu si jí přidávám mezi (kosočtverce naší scény). Slavík skončil s Kájou Gottem a letos by ho po právu dostal ORTEL, jenže to se nehodilo Janečkovi a spol, tak jaksi vyšuměl…Nicméně jsem rád i za to, že to konečně Bílá a Kabát nedostávají jen tak za zásluhy a své jméno a letos vyhrál někdo jiný, kdo alespoň zpívá a natáčí nové písničky…Jinak děs a běs… ()

kingik odpad!

všechny recenze uživatele

Vivat, Řezník! Zatuchlý vzduch se socialistickým odérem prořízl v sále excelentně a ve svých pěti minutách slávy urval výstižnou kritiku současné katastrofické hudební scény. Sotva jeden Janeček odtáhl do socialistických tenat zapomnění, konkrétně František, přitáhl jiný Janeček, pomatený matematik Koďousek, co implantoval svoji neskutečně imbecilní metodu počítání do řitních otvorů hlasujících. Metoda Die Ďupe 21 odráží výběr slavičích kandidátů, ve kterých je normální interpret Ztracen(ý). Věčně trapná moderátorská snaha tlačit příšernost do ještě větší příšernosti je již tradiční tradeMar(e)k. Konsternovaný divák, který od roku 1989 byl ve stavu hibernace, rázem 19.11.2021 ve večerních hodinách procitl a zjistil, že se až tolik nezměnilo. Časopis Mladý svět, dřívější zakladatel ankety, o jehož nedostupnosti na pultech trafik Stanislav Procházka ml. svého času nazpíval i pesimisticky zabarvenou stížnost, už dávno zanikl. A tvořivý časopis Ábíčko, jeden z mála přeživších zašlé doby, nedodal v žádném ze svých čísel návod na možnost zhotovení Řezníkovy masky. Ovšem po starých hudebních časech se stále jisté sortě nostalgiků evidentně stále stýská. V den, na který předávání cen připadlo, tedy pátek, totiž spatřuji určitou symboliku. Kdyby se toho totiž dožil Arnošt Pátek, jistě by si za úspory za spoření s Pavlem Liškou dopřál pěknou Dovolenou a Sny o tygří lady by realizoval v hudebním ráji s Víťou Vávrou a s Holkami z gymplu. Bez nich Slavík chcípl. 0/10 ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Přetřes na prvních místech, protože Ztracený, Farna ani Mirai nikdy v minulosti nevyhráli. Je to každopádně anketa popularity, takže to nemá být o tom, jak (ne)kvalitní hudbou se dotyčný prezentuje. Logicky tak zabírá to, co je milé, rozjuchané a okamžitě srozumitelné, takže za mě v téhle otázce úplně v pohodě. Pánové moderátoři se svou milou dávkou nekorektnosti nezklamali, „státotvorným“ Janeček dorazil asi na jinou akci. Takže asi tak, „vy cuchty!“. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Znovuzrozený Slavík je svižnější, než jeho předchůdci a má i jistý švih. 1)  Především si musíme uvědomit, že Slavík byl, je a bude čistě jen anketa popularity. Nevypovídá vcelku nic o kvalitě produkce a samozřejmě je zaměřen na masovou spotřebu - tedy na mainstreamovou pop music. V tom je jeho síla i slabost. Síla - oslovuje hlavně televizní diváky, kterých je ve vyšších věkových skupinách stále ještě hodně. Slabost - ignoruje menšinové žánry, protože jejich konzumenti se na televizi příliš nedívají a možná někteří z nich ani netuší, co to ten Slavík vlastně je._____ 2)  Nesmíme zapomenout, že popularita v pop music je do určité (někdy i značné) míry dílem marketingu._____ 3)  Proto mi přijde nepřípadné zařadit "novou" kategorii hip hop a rap. To nikdy nebyl a nebude mainstream a tudíž sem nepatří. Snaha o přiblížení ankety jiným než typickým televizním divákům je patrná i z kategorie Nejstreamovější česká skladba. Pochybuji ale, že tyto půlkroky postačí k získání širší divácké odezvy. Kategorie Nejoblíbenější píseň posluchačů Rádia Impuls je už vyloženě reklamní záležitostí._____ 4)  Tvůrci večera se nedokázali vymanit z manýrů předávání cen. Většinu času zabralo vyhlašování výsledků, předávání cen a nudné, ach jak nudné děkovačky Bohu, rodině, spolupracovníkům a fanouškům. Další čas si zabrali konferenciéři 50letý Ondřej Sokol a 48letý Aleš Háma. Ti předvedli únavně stejné fórky, některé na hranici (jiné i za ní) vkusu. Pár hudebních vstupů většinou atraktivitě večera také nepřispělo (neplatí o Evě Burešové alias Hegerové či Čekovského vzpomínce na Žbirku)._____ 5)  Vystoupení 35letého Martina Pohla a reakce na ně jen potvrzuje neujasněnost koncepce Slavíků dříve i dnes (viz výše). Nezbývá než skousnout, že jisté části hlasujících se tvorba a aktivity lidí jako je Řezník zamlouvají. Inu, demokracie - ne se vším můžeme být spokojeni. Ať za svou tvorbu i slova nese každý odpovědnost podle zákona. Pokud se vina prokáže, se sankcí bych neváhal. Jinak se holt s Řezníky i řezníky budeme setkávat i nadále. Stejné situace přece známe z politiky._____ 6)  Udýchaným projevem 48letého Karla Janečka vyvrcholil rozpačitý poněkud trapný dojem, který ve mně Český slavík 21 zanechal. Používat vyhlášení oblíbenosti popových zpěváků k prezentaci politických názorů (jakýchkoli) mi přijde nepatřičné. Nežijeme v diktatuře._____ 7)  Slavík byl volen systémem D 21. Každý z 216 138 hlasujících mohl udělit 1 - 5 bodů libovolným interpretům - každému maximálně 1 bod. Přirozenou úvahou mi vychází, že maximálně mohli hlasující udělit pětinásobek svého počtu, tedy 1 080 690 bodů. Stránky Českého slavíka 21 však uvádějí celkem 1 678 328 bodů. Jak je to možné? Nikde jsem zatím odpověď nenašel._____ 25.11.2021 - Komentátor Mamuto! uvádí, že jsem zapomněl na to, že hlasující mohli dát přes milión bodů celkem v rámci jedné kategorie. Vzhledem k tomu, že kategorie byly čtyři, vše je jasné. Omlouvám se všem, koho jsem eventuálně zmátl a děkuji Mamutovi! za opravu. ()

octopuska

všechny recenze uživatele

Neměla jsem odvahu se na to dívat, takže odpad si nechám na později, třeba se někdy osmělím. Odpadovými pořady se to v TV jen hemží. Utrpěla jsem hned dvě traumata po pár minutách sledování Love Island a SuperStar, takže nebudu riskovat další. A pak se nemůžeme divit, že společnost je v totálním kulturním rozkladu, když vysílají takové žumpoidní zvratky. Člověk pak ztratí vkus i smysl pro krásno a stane se z něj tupá stádoidní ovce. Omlouvám se za urážku těmto krásným a užitečným tvorům😪🤕🙄. Nabubřelej Janeček by měl místo naparování se na obrazovce, jít na brigádu do nemocnice, aby byl jednou užitečnej. ()

Zajímavosti (2)

  • Znovuobnovenou anketu zhlédlo 1,3 milionu diváků (15+), jednalo se tak o nejsledovanější pořad večera po 20:00. (rublik05)
  • Reklama Karla Janečka na Českého slavíka, kde Janeček kladivem zachraňuje diváky a svět, je doslova okopírovaná reklama na Apple Macintosh z roku 1984. (honajz)

Reklama

Reklama