Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Je krátce po sametové revoluci a Iveta míří na vrchol. Opakovaně vítězí v anketě Zlatý Slavík, prodává alba po tisících a má vztah s mužem, kterého všichni obdivují. Ladislav s ní však nežije, Iveta tak často zůstává sama. A když se dozví, že její osudová láska Petr Sépeši během jejich vztahu počal dítě s jinou, je toho na ni příliš... (Voyo)

(více)

Recenze (27)

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

.. stále ve stejném módu značky nuda, nicméně pokud se tvůrcům podaří přehodit výhybku žánru do naznačeného horor psycho trhilleru jak naznačuje závěr, tak začnu sázet hvězdy. Ale na to nemají tvůrci dost kuráže ... PS: Pochvala za jedinou zajímavou postavu v podání Jana Jackuliaka. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Technicky je to udělané dobře, zvuk, kamera, střih, obrazy. Ale co je to platný, když se herci nepodobají původním osobám (Bartošová) nebo působí jako nějaká jejich legrační imitace (Gott). Hudebně je to, stejně jako první série, otřesná sračka, ale to člověk ví a za to seriál nemůže. Trochu mi to přišlo jako nuda. Na to, kolik kontroverzí a události tam mohlo být (Štaidlův ne-rozvod a další milenky, revoluce v roce 89). Celkově jsem zklamanej. Snad to další díly, kde se zapojí Jirka Pompeje, trochu rozhýbou. ()

Reklama

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Mělo to potenciál představit nám spoustu témat a událostí, které se v mezi čase staly, ale bohužel jsme se nedočkali ani té revoluce nebo zmínce o ní. Je to podobně otřesně nudný a zdlouhavý začátek jako u 1. série. Vše se táhne, dialogy nedávají smysl a jen hra se světlem a barvičkama se může zdát jako přidaná hodnota první epizody 2. série. Avšak zbylé 2 epizody naštěstí dojem ze 2. série vylepšují. ()

Anet21 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

⚪Dvojsečné, rovnako ako prvá séria. Vizuálne/formálne pútavé, nad úrovňou bežnej tv produkcie, dejovo/obsahovo všelijaké.⚪Jednak sa scenár stále nerozhodol, či chce teda Ivetu postaviť do pozície naivky, ktorá potrebovala ostré vedenie, inak by bola neustále zrútená, alebo silnej ambicióznej ženy, ktorá vedela, čo chce a šla si za tým, čo veľmi nejde dokopy, jednak nie je absolútne známe, nakoľko sa scény aj tohto dielu zakladajú na reálnych udalostiach, resp. koľko z nich už je autorská licencia.⚪Pretože, rôzne intímne rozhovory Ivety a Štaidla či scény, v ktorých on pôsobí ako odroda Krstného otca, ktorého sa ona skôr bojí a všetci sa pred ním boja nadýchnuť skôr robia škodu ako úžitok. Totižto, Iveta sa vraj podľa tvorcov nemala v seriáli démonizovať a zobrazovať skrz optiku bulváru, na druhej strane sa presne to robí so Štaidlom, ktorý tu naozaj pôsobí ako arogantný, vypočítavý človek, ktorý si Ivetu skôr vydržiaval a manipuloval, a ktorým predsa mohol byť, no prečo to zobraziť takto.⚪Syn Artur vraj seriál odobril s tým, že bude na jeho mamu ,,dobrý," potom si ale nechá viac-menej pošlapať a bulvarizovať otca....??⚪K Ivete samotnej, tá debulvarizácia sa darí tak pol na pol - ako bolo spomenuté - že ju seriál zobrazuje ako naivnú, pred všetkým vystrašenú osobu (aj keď už je v showbiznise nejaký rok zabehaná), ktorá hltá prášky na hlavu a má halucinácie - či je to dôstojné zobrazenie je otázne, či je to realistické zobrazenie tiež nevedno.⚪Inak, je veľmi divnými autorským rozhodnutím, v trojdielnej sérii (kam sa očakávane len tak-tak všetko časovo vojde) iba tak venovať priestor triviálnej prerábke akejsi hudobnej scénky, ktorá zaberie skoro cez 10 minút 40 minútovej epizódy. Rovnako, ako v prvej sérii nie je jasné, prečo piesne nemohli zaznievať ako v biografiách v pôvodnom znení, tu duet Gott - Bartošová pôsobí (napriek všetky snahy herca stvárňujúceho Gotta) ako ,,také slabšie karaoke."⚪ ()

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tvůrcům asi došlo, že už jen pohádkou to neuhrají, a tak nasadili skoro surrealistický vzhled scén, podivné barvy skoro jako z hororu. Jen vedení scénáře nechali stejné, tedy povrchně bleskové (rozuměj jako z deníku Blesk), nepřinášejí nic nového ani objevného. Dokonce zde mají chybu, kdy novinářce v kabelce zazvíní telefon - v roce 1993! ()

Galerie (39)

Zajímavosti (2)

  • Keď príde za Ivetou po tlačovke k vydaniu albumu "Natur" novinárka Gábina a Bartošová sa jej začne zdôverovať, novinárke zazvoní v kabelke mobilný telefón, vypne ho ospravedlní sa a počúva ju ďalej. Lenže album "Natur" vyšiel v roku 1991, mobily vôbec neboli u nás rozšírené, navyše - prvý hovor cez mobilné telefóny sa uskutočnil v septembri 1991 medzi českou predsedkyňou národnej rady Burešovou a jej slovenským kolegom Mikloškom. A ak by ho už aj náhodou novinárka mala, len ťažko by sa jej zmestil do kabelky. (Stillborn83)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama