Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Iveta s Petrem si kupují auto a Petr se jede představit jejím rodičům. Iveta je konečně slavná a šťastná. Co když ale není jedinou ženou v Petrově životě? Co když je vztah, kterému tolik obětovala, pouhou iluzí? (Voyo)

Recenze (23)

honajz 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Během sledování mne napadlo, kdyby to bylo naopak a umřela Iveta, a ne Sepéši, jestli by vznikl seriál jen a jen o Sepéšim? Anyway, tenhle díl už je jen skládačka - z půlky prostě hudební a písničkové klipy (všechny písničky pěkně celé a některé několikrát), psychologie zamrzla v ledu (tatínek pořád nesouhlasí, že sestra chtěla taky zpívat veřejně /a zpívala/, to tady není, psychologie postav se prostě nikam neposunuje, ale co chtít od pohádky andersenovského typu?) a je to jen jízda na jistotu a kapesníček do ruky v závěru. Prostě nakonec je to jen uhlazený marketingový produkt, aby měla pozůstalá rodina po Ivetě o něco větší příjmy. ()

otík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Iveta pálí ostrými, zpěv jí jde, Sepeši začíná tápat a pochybovat o sobě, navíc na lásku k Ivetě kašle. Zklamaná Iveta se ale nedá a snaží se prosadit sama. Následuje všem známý Sepešiho odchod ze světa živých, což Iveta těžce nese a vrací se domů. Díl, který sice mnoho ukazuje, ale ve své podstatě je o ničem. Slabé. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Třetí poslední díl. Iveta už těžce válcuje Sepéšiho, kterej si to uvědomuje. Neválcuje ho zákeřňáctvím, ale svojí aurou čisté dívky z venkova s výborným hlasem. A je to fakt. Když si vybavím písně z té doby a to jsem je neposlouchal, ale stejně se to linulo na vás z každého rádia, tak tam dominuje z tohohle dua Iveta. Krom Červenám a Knoflíků lásky si Sepéšiho vůbec nevybavuji v čemkoliv jiném. Já měl naštěstí několikakilovej  magič Tesla B730 po tátovi (osádka 5 mužů) se skříní plnou pásků od Shadows, přes Hollies, Beatles až po Aznavoura, takže naštěstí jsem měl co objevovat a neměl jsem potřebu čekat na nová elpíčka od tohohle dua.  Čekal jsem, že ona osudná noc na přejezdu bude udělána krapet akčněji, ale i ta nehoda se nese v takovém poklidném tempu jako celý film. Výbornej byl Hanuš v nátělníku s těma krví podlitejma očima jak Sepéšimu nalejval ty další a další stachany meruňky vraždně drmolíc, že jestli ublíží tý jeho holčičce... Přísáhám, že bych nechal Ivetu Ivetou, nahodil hundrta koupenýcho v mototechně a zdrhal ku Praze stověžaté... :-). Skvělej tu byl i Brzobohatý coby Štaidl... I tady se ta reinkarnace celkem podařila. Čekal jsem jak to skončí a závěr není úplně blbej. Takže bych seriál jako celek ohodnotil  za * * *. ()

Honza__St. 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tady už se na realitu rezignovalo úplně. Tvůrci už z kariéry Petra a Ivety míchali páté přes deváté (Červenám až v roce 85?!), z jejich vztahu už definitivně udělali Ordinaci, z Petra samotného dělají kolikrát vyloženého zmetka, a dokonce i z Ivety dělají běhnu (opět inspirováno bulvární historkou, která ale nebyla nikdy potvrzená, navíc k tomu mělo dojít až PO Petrově smrti). A ten duel se Štaidlem je nápad jak vystřižený z Hollywoodských slaďáků (už jsem čekal, kdy si vjedou do vlasů, nebo si rovnou vezmou pistole či světelné meče :D). Podaný je to nádherně, trumfne to snad jen Láska z pasáže (a opravdový příběh Petra a Ivety - což vlastně byla taková reálná Láska z pasáže, akorát bez detektivní zápletky :D). Jen kdyby to byla pravda. Asi nejlíp podaná je ona tragická nehoda (až na ty závory - podle pamětníků to byly typický závory té doby - jen ve správném směru, a hlavně na Ivetu - ta v té době netrsala na dýze, ale byla doma, údajně po návratu z Festivalu mládeže v Moskvě). To vše samo o sobě není o nic horší, než v předchozím díle, ale ten závěr to zabil. Tvůrci buď dál o Ivetě nevěděli skoro nic, nebo se rozhodli skutečnost totálně ignorovat. Jak jinak vysvětlit to, že podle nich byla Iveta doma až do roku 88, kdy si na ni vzpomněl Láďa Štaidl???!!! A co Hej pane diskžokej s Baletem, Léto (snad její největší hit) a duety s Michalem Davidem, její první Zlatý slavík, a první rok spolupráce se Štaidlovým orchestrem (během nějž vznikla právě ta písnička Málo mě zná, která tam na konci zní)???!!! Ten nesmysl se měl radši vystřihnout. ()

mira007 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pásmo scén odehrávajících se u stolů - stůl u Sepéšiho, stůl u Bartošových, stůl v obýváku Vondráčka, stůl na discotéce atd.... poslední díl podtrhl celou sériii aneb jak natočit něco levnýho i v podmínkách Voyo. A to nemluvím o tom, že poslední díl byl utahaný, nudný a úplně mimo realitu. Štaidl nevolal Bartošové jako uplakané holce, která na roky zalezla k rodičům, ale začal s ní spolupracovat až jako se zlatou slavicí. Tak asi tak je třeba brát seriál dle skutečnosti... hlavně ty od Novy. ()

Galerie (5)

Zajímavosti (4)

  • Při natáčení písně „Snad jednou najdu průvodce“ byl hned začátek písně (cca čas 45:23) nazpíván špatně – správně má být text: „Málem připadám si ztracená,“ kdežto Anna Fialová (Iveta) si zřejmě popletla začátek druhé a první sloky a nazpívala: „Kolem připadám si ztracená“ (druhá sloka začíná: „Kolem projel pestrý autokar“). Následnou absenci celé sloky za refrénem lze pak pochopit, aby píseň nebyla dlouhá a hlavně aby děj spěl rychleji k textu, o kterém daná pasáž filmu je. (jujec)
  • Když hlavní hrdinka zpívá „novinku, kterou ještě nikdo neslyšel“ – píseň „Snad jednou najdu průvodce“, tak si s ní publikum prozpěvuje text, který ale znát nemůže, protože je to první veřejná produkce písně (cca čas 46:40). (jujec)
  • Nádraží, ze kterého Iveta (Anna Fialová) odjíždí do Prahy a pak se na něj vrací, je v Lužné u Rakovníka, nikoliv ve Frenštátu pod Radhoštěm, jak by se dalo čekat. Nehledě na to, že proti předpisům vystupuje z vlaku na druhou stranu, než je staniční budova. (jujec)

Reklama

Reklama