Režie:
Phillip NoyceScénář:
Chris SparlingKamera:
John BrawleyHudba:
Fil EislerHrají:
Naomi Watts, Colton Gobbo, Sierra Maltby, Ellen Dubin, Juan Pope, Alex Paxton-Beesley, Edie Mirman, Paul Pape, Rebecca Flinn-White, Michelle Johnston (více)Obsahy(3)
Ovdovělá Amy Carrová truchlí nad ztrátou svého manžela, který zemřel před rokem a dělá vše pro to, aby pomohla svým dvěma dětem překonat smutek a obnovila normální život. Její dospívající syn reaguje vzpourou a jednoho pátečního rána odmítne jít do školy. Amy s ním ztrácí trpělivost a radši si jde zaběhat do lesa poblíž domova. Klid, který v tichu lesa hledá, je ale neustále přerušován vyzváněním telefonu, až se ho rozhodne vypnout. Když ho znovu zapne, s hrůzou zjistí, že ve škole, do které chodí její syn, se střílelo. Uvědomí si, že je hluboko v lese, daleko od města a její syn určitě potřebuje pomoc. Amy zoufale závodí s časem, aby ochránila svého syna… (JOJ Cinema)
(více)Videa (1)
Recenze (38)
To běžela snad z Kanady, ne? Já jsem teda Naomi Watts ochoten odpustit cokoliv a i v budoucnu se podívám na cokoliv, co natočí, ale asi by se přeci jenom měla lépe vybírat role. Dívat se na ní, jak klopýtá lesem a střídavě mění bolestivý a hysterický výraz, bylo občas k uzoufání. Asi nejsvětlejší chvilka přišla po půl hodině při rozhovoru s policistou a téhle linie se měl film držet, ale pak šlo zase všechno do kytek. K těmhle one man show resp. one woman show to chce dobrý scénář a ten tady nebyl. 15% ()
Pozor covid! Některé filmy si svým námětem přímo říkají o natočení během pandemie. Tady jedna mamina hodinu pobíhá po lese a telefonuje, takže se to celkem nabízelo. Výsledek naštěstí není tak tragický, jak by se na první pohled mohlo zdát. Watts je ve formě a dokáže udržet zájem o vývoj událostí, i když se nenašla odvaha tnout do živého. ()
Zaujímavý koncept, kedy z akcie v škole nevidíme (skoro) vôbec nič, respektíve iba zopár fragmentov prostredníctvom mobilu. V rámci filmov o streľbe na amerických stredných školách tak ide o novinku, trochu pripomínajúcu napríklad Searching (informácie iba cez technológie), alebo Locke (jedna postava celý film telefonuje) ale predsa len menej atraktívnu. Ono pobehovanie po lese a príjazd na miesto činu nedokáže nikdy naplno strhnúť, ale pri tak krátkej stopáži je výsledok uspokojujúci. ()
Tento thriller a socialni kritika s hlavni postavou Iphonem nedosahuje kvalit podobnych filmu jako Uplne bezvetri (1989) nebo Rabbit proof fence (2002). Reziser se zrejme snazi zkoumat zarmutek pri tragedii a k tomu nabizi lacine vzruseni. Naomi Watsonova dela co muze. Hodinu bezi, tezce dycha, telefonuje a tvari se silene s rozsirenyma ocima, coz neni moc zabavne. Je to pochopitelne. V pandemickem case se zadne hromadne sceny tocit nedaly. ()
Podptrůměrný. Tak to je přesná charakteristika tohodle zcela nefunkčního filmu. A Naomi jako matka. Moc nepřemýšlela. Zavolá v dramatický sItuaci synovi zpět na mobil, aniž by promyslela, že ho může ohrozit. Pak volá dokonce člověku ( únosci) na mobil, aniž by domyslela, co tim může odstartovat. Fakt jen stěží sledovatelný. Ještě že to netrvalo tři hodiny. Slavnej rejža, slavná herka, a takový nic. 30%. ()
Galerie (7)
Photo © Roadside Attractions
Reklama