Reklama

Reklama

První večeře

(pořad)
Reality-TV
Česko, 2021, 8x60 min

VOD (1)

Obsahy(1)

Televize Prima uvede zbrusu novou seznamovací show První večeře se Zdeňkem Pohlreichem! V ní se nezadaní lidé naslepo seznámí u první večeře, na jejímž konci se rozhodnou, jestli se chtějí setkat ještě jednou. To vše za přítomnosti kamer! A protože láska prochází žaludkem, pořadem provede oblíbený kuchař Zdeněk Pohlreich, který bude první setkání hostit ve své pražské restauraci Divinis. Na diváky čeká celkem osm epizod, v každé se představí čtyři páry. Televize Prima bude show, která vznikla podle úspěšného zahraničního formátu First Dates, vysílat každé pondělí večer. (TV Prima)

(více)

Recenze (56)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Zdenda během COVIDU asi musel hodně zchudnout, že teď kýve na nejrůznější TV sračky, ve kterých se poslední rok a půl objevuje. Už mi chybí, jen aby začal taky vařit s guru Soukupem na Barrandově a tím se totálně odrovná a pohřbí zároveň. Některé jeho pořady jsem svého času sem tam shlédl už jen kvůli jeho vulgárnímu slovníku a chování, ale začíná mílovými kroky dohánět takového Babicu, který taky vleze do kdejaké žumpy, i když na rozdíl od něj Pohlreich alespoň skutečně umí celkem solidně vařit. Já tohle viděl jen dvakrát a ještě ne celou epizodu. Televizní seznamky nikdy nebyly mou oblíbenou podívanou, polovina z nich je hrané divadlo a v té druhé se objevují dost často nejrůznější zoufalci a „vysloužilé štětky, nebo takové, o které by si dost lidí neopřelo ani kolo (čest výjimkám, kterým se prostě v reálu nedaří nikoho sbalit.). ()

Sebbe odpad!

všechny recenze uživatele

Zdendo, mám Tě rád a zejména ten dřívější nekompromisní a vulgární projev vůči špatným hospodám. Ale tohle je už moc! Vždyť to nedává smysl, účast tvoje a tvého týmu (je mi jich líto) je úplně nesmyslná a zbytečná.. blbá reklama je taky reklama. Od propagace Kotányi, účasti v Tváři a Zlaté masce mě už teď nic nepřekvapí. Jen… snad i taSvatba na první pohled dávala větší smysl.. ()

Reklama

nudlis odpad!

všechny recenze uživatele

V podstatě jen reklama na Pohlreicha a jeho hospodu, ve které dělají stafáž "osamělí" účinkující, kteří údajně hledají "vhodný protějšek", ale občas se dost okatě snaží zasloužit si honorář za účast v tomhle pořadu. Celkově zbytečnost. Seznamek je na netu tuna a kdo chce, do Pohlreichovy hospody si cestu taky najde. Bez kamer a ztrapňování se v telebedně. ()

mira007 

všechny recenze uživatele

Neznámá žena a muž se sejdou v restauraci Divinis na večeři, kde je uvítá Pohlreich a divák sleduje jejich konverzaci a romantické duše fandí, aby přeskočila nějaká ta jiskra a oni si to zopakovali. Jednoduchoučké a levné až jsem si říkal při prvním díle jak trapné, ale postupně to byla i zábavná bizarní sonda do duší osob kolem nás ( někdy dost chorých duší) a mým favoritel byl podvodný " asistent Felixe Slováčka" padesátiletý skřet, který se rozčiloval, že mu tam produkce nešoupla nějakou sexy třicítku. ()

mariquee odpad!

všechny recenze uživatele

Přišla jsem, viděla jsem a ztratila 8 hodin mého drahocenného času. No asi to tak má někdy každý. Sklouzne prostě do nějakého masochistického modu. Tenhle pořad je zkrátka jeden obrovský product placement, byť přiznaný nutno uznat. Ale právě proto, že je to jedna velká reklama na restauraci, je ohromná škoda že když se tak soustředí na krásně vypadající jídlo, jeho prezentaci a na moc příjemný design prostředí, jako by už pak nezbyly peníze i invence na to co by mělo být pro diváka vlastně hlavním tématem a to by mohlo paradoxně uškodit. Žádná kreativita ani další nápady při přicházení i představování hostů, jedna jediná bizarní dekorace v místnosti, kde nelze nevidět špinavou podlahu a otlučené rohy. A navíc, jak je možné, že si za celou dobu nikdo z produkčního štábu nevšiml těch příšerných fleků na Zdeňkově košili, kterou jak vidno za celou dobu natáčení nevyměnil.  A sakra. Co to zase dělám. Právě jsem ztratila psaním tohoto komentáře dalších deset minut. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • „Mou úlohou je, aby se lidé v naší restauraci cítili dobře a atmosféra u stolu byla co nejuvolněnější. Za běžného provozu vidíme setkávání lidí nad dobrým jídlem dnes a denně. Restaurace je místo, kde se seznamují, rozcházejí, dostávají výpovědi. My se o ně musíme vždy perfektně postarat a být naprosto profesionální,“ uvedl Zdeněk Pohlreich. (SONY_)
  • První epizodu vidělo 532 tisíc diváků (share 19,57 %) v cílové skupině 15+. (rakovnik)
  • „Myslím, že produkce pořadu vybrala neskutečně pestrou směsici lidí. S otevřenou pusou jsem koukal, když se u stolu začaly probírat sexuální zážitky nebo preference. Za mých mladých let se tyto řeči nevedly,“ řekl Zdeněk Pohlreich. (SONY_)

Reklama

Reklama