Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

Urukhaj98 odpad!

všechny recenze uživatele

S0?: Z hecu jsem viděl prvních pár dílů a i navzdory nemalému množství alkoholu v krvi to bylo čiré utrpení. Mám sice slabost pro podobně stupidní reality show plné stupidních účastníků (Too Hot to Handle vládne), ale ti učastníci musí být alespoň trošku sympatičtí. Tady před obrazovkou pobíhá jen sedm kreténů, díky nimž se vyloženě stydím za svou generaci a jak je někdy schopna vydělávat peníze. Ten čas strávený u Like House už mi nikdo nevrátí, dokonce mám pocit, že se mi život sledováním této zvrácenosti ještě o něco zkrátil. Televizní ekvivalent rakoviny. 0/10 ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Reklama

Carlie odpad!

všechny recenze uživatele

Koho napadlo, že by to mohl být dobrý nápad? Trapně je mi za všechny, co se na tom podílejí a koukat se na to opravdu nedá. Na televizní reality show mám snad už vypěstovanou alergii, ale co je moc, to je moc. Sociální sítě mě moc neberou, a tak jsem ze zúčastněných znala pouze jednoho, který mě zajímá asi jako nová kniha Radky Třeštíkové (takže vůbec). Proboha proč? Skupinka lidí, kteří v celé epizodě tohoto skvostu řeší naprosté voloviny. Podívala jsem se na jeden díl a trpěla. Po dvaceti minutách mi bylo jasné, že to bude faaaakt špatný. Ještě, že si zakládám na slušném vyjadřování, protože jinak by se to dalo krásně vystihnout jedním vulgárním slovem, které by bylo daleko přesnější. ()

Hamaradža 

všechny recenze uživatele

S fľašou ríbezľového vína zhliadnuté 4 epizódy. Vyvršovať sa tu na skôr nudnej, ako urážajúcej reality show nemám potrebu, skôr musím povedať, že svet tik-tok influencerov je pre mňa úplne nový vesmír, ktorému sa mi stále nedarí porozumieť. :) Väčšinu stopáže som myslel na otázku: Prečo by sme sa mali tváriť, že sú títo mladí ľudia riešiaci absolútne banality relevantní, či akokoľvek obdivuhodní? Som zvedavý, ako seriál zostarne o 10, či 20 rokov, myslím, že to jedného dňa bude príjemné retro. :) ()

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

To si takhle nějaký inteligent z Primy řekl hele Vyvolení byly úspěšní natočíme něco podobného a jiný inteligent mu řekl , ale víš je korona nemůžeme najít tolik exotů a nemáme asi dostatek testů na koronavirus tak to nepůjde. Daly hlavy dohromady a řekly si narveme tam youtubery a influencery to by mohly fungovat a tohle je výsledek . Přiznám se, že nejsem cílová skupina znám pouze Kajumiho a to jen z doslechu a nikoho z nich ani znát nechci (uznávám, že ty ženské jsou některé šikovné a nějaký homosexuál by mohl ocenit i Kajumiho neurážím je, ale ho ). ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Ve 26. dílu přibyla mezi účastníky další osoba, a to influencerka „proste_djany“Její celkový počet bodů (liků a disliků) byl při nástupu stanoven průměrem hodnot bodů ostatních účastníků. (CaptainBlaf)

Reklama

Reklama