Recenze (1 372)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Jo pajadá tak tohle se mi líbilo. Osud je děvka kterou musíš ojebat dřív než ona ojebe tebe.
Cesta (2009)
Hm deprese má svůj vlastní film.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Je to kokotina je a je ale já si říkám proč tomu do prd... nedat tři.
Rebelka (2012)
Další Pixar, co víc k tomu dodat, borci to furt uměj. Emancipační prvek v animáku? k čertu proč ne.
Pilíře Země (2010) (seriál)
Po hudební a výpravné stránce stoprocentní záležitost jen ten příběh postupem času ztráci dech a do cíle dobíha naprosto na prahu svých možností, ale nakonec přece jen doběhne.
Můj otec je šílenec (2012)
Naprosto šílený a naprosto šíleně vtipný.
Četa (1986)
Pravda je hnusná špinává a depresivní stejně jako tenhle film.
Madagaskar 3 (2012)
Madagascar po třetí a opět zbytečně tahle serie prostě už nemá od jedničky co nabýtnout. Ale je to záživnější než dvojka.
Sousedská hlídka (2012)
Tak na tohle jsem se doopravdy moc těšil ale bohužel zůstalo jen u toho. Další naprosto zabytá šance.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Dlouho očekávaný návrat do středozemě co víc k tomu dodat. Pořád to tam je.