Poslední recenze (29)
Fallout (2024) (seriál)
Onoho času som hral Fallout. Dej bol o niečom úplne inom, ako toto. To by až taký problém nebol. Čo ale je problém, že nevieme, kto je muž a kto žena. Lebo LPG komunita musí byť. A to nespomínam iné zhovadilosti, ktoré sa tam objavili. Palec dole.
Star Trek: Discovery - Jinaal (2024) (epizoda)
Proste sa nedokážem preniesť cez tú agresívnu woke propagandu. Muži vypadajú ako ženy a ženy vypadajú ako muži. Navyše niektorí ani nevedia hrať. Sú tam jedine preto, lebo sú LPG komunita. Čiže už netreba talent, ale stačí byť v LPG komunite. Obávam sa aj, čo zase spravia so sľubnou zápletkou. Lebo naposledy bolo to "Big burn" obrovským trapasom. A už nespomínam ani to, že ST fans po svete robia stávky, že koľkokrát bude v tomto diely Michael plakať. Tento seriál je proste odpad a urážka ST univerza.
Vyměřený čas (2011)
Nečakal som od toho filmu veľa, pretože je to Timberlake. Ale ten nápad. To prevedenie. Bravó. Jedno z top prekvapení pre mňa.