Recenze (1 336)
Dvojitý zásah (1991)
Dvakrát Van Damme je sice více, nikoliv lépe. Kdysi video klasika, dnes už spíše pro nostalgiky.
Živý terč (1993)
S odstupem času (tedy poté, co už jsem konečně viděl Hard Boiled) se mi film zdá lepším. Je to vlastně taková mírnější variace Hard Boiled, který je zde několikrát citován.
Není úniku (1993)
Když přimhouřím obě oči, tak se mi to docela líbilo - v rámci nudného večera.
Maximální riziko (1996)
Další snadno zapomenutelný film s Van Dammem.
Double Team (1997)
Jednoznačně nejlepší film s Van Dammem. Hark Tsui občas umí, námět není taky k zahození a Dennis Rodman je povedený parťák.
Rozpoutané peklo (1997)
Spousta klišé, nesmyslů, solidní efekty. Průměrný katastrofický snímek, který mám docela rád.
Zeměkoule (2000) (pořad)
Kdysi byli Lábus a Kaiser zábavní. Teď jsou spíš trapní.
Jáson a Argonauti (1963)
Prostý příběh, kde nic nevystupuje nad rámec jednoduché báchorky. Film nad běžné dobrodružné béčko povyšují triky Raye Harryhausena, které jsou i v dnešní době velice působivé. Na jeho rozpohybované kostlivce se dívá daleko lépe, než na digitální kostlivce od ILM z Pirátů z Karibiku. Má to svůj půvab, své kouzlo, místy i dnes některé okamžiky dokáží vypadat strašidelně. A navíc - i v mém hodnocení se odráží jistá dávka nostalgie.
V.I.P. (1998) (seriál)
Nesnáším Pamelu Anderson! Navíc námět je naprosto stupidní, zpracování katastrofální a ... a nesnáším Pamelu Anderson.
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Před Pánem prstenů tu by Krakonoš - první fantasy, kterou jsem viděl. Gandalf je v porovnání s Krakonošem úplné béčko.