Poslední recenze (546)
Hrozba smrti (2024)
Prostě takovýhle filmy mi chybí. 80tkovej děj, nenudí až do konce a dokonce má i super kameru a akční scény. Na 5* to asi není, ale 4,5 dávám.
Bod obnovy (2023)
Ta herečka je příšerná. Skoro se na to nedalo dívat diky ni.
No Way Up (2024)
Nenudilo, ale je to tak moc nesmyslný, že za to se hvězdičky fakt nedávají.