Recenze (315)
Továrna (1970)
Pěkné pěkné, dobrý nápad, moc hezky natočené, akorát moc dlouhé. Půlka by úplně na vytěžení tématu stačila, zbytek už je mučení diváka.
Nemocnice (1977)
Fragmenty z nemocničního života v jedné Varšavské nemocnic natočené během řady měsíců, uspořádané do osnovy jednoho dne a ostřící na práci doktorů.Zajímavé, nicméně fragmenty bez hlubší narativní struktury mohou nudit.
Fotografie (1968) (TV film)
Police Story 3 (1992)
Jackie zastíněn ženou. A celkem vydatně!
Police Story 2 (1988)
Jedna z nejlepších Chanovek. A s nádhernou (samozřejmě skutečnou, jako všechno u Chana) explozí na konci.
Vítězové a hříšníci (1983)
Dost dobrá komedie, která by obstála i bez Jackieho Chana. Jeho vedlejší role policajta je ale skvělá, vystřihne si pár parádních akčních scén. Ta na KOLEČKOVÝCH BRUSLÍCH je naprosto NEZAPOMENUTELNÁ!!
Dekalog - Dekalog VI (1990) (epizoda)
Ještě než lidé vynalezli záclony. A co jim to pak ušetřilo problémů!
Dekalog - Dekalog III (1990) (epizoda)
Film, kvůli kterému budete mít náladu vyhladit ženské pokolení Vánoce nevánoce. Trochu do ústraní mizí zfilmované přikázaní, to, že se nemá smilnit a lhát a snažit se zabít lidi nebo jim přát smrt je tady o dost aktuálnější, než nějaké držení Štědrého Večera.
Pojízdná kantýna (1984)
nááádhernej product placement!
Personál (1975) (TV film)
to Bluntman: během závěrečné titulkové sekvence jsou titulky prostříhávány se záběry Machulského hrdiny - v těch posledních je zřetelně vidět, jak něco píše. Důvod, proč sledovat titulky až do konce ;)