Poslední recenze (16)
Uncharted (2022)
Kdyby to byl dobrodružný film stojící sám za sebe, bez inspirace ze známé značky, možná bych dal i čtyři, ale když si člověl vezme, že pomalu žádná z postav z her se nechová tak, jak by se chovat měla... Zároveň fakt, že se zde vystřelí až po nějaké hodině a čtvrt (a to se v Uncharted hrách střílí opravdu pořád) nebo to, jak se film opravdu hloupě zbavil hlavního záporáka (který i lehce za něco stál) a vyměnil ho za otravnou namyšlenou sketu mi mínění o filmu nijak nezvedá. Jinak celkem dobrá akční "blbina"
Co kdyby...? - Co kdyby... se Avengers dali dohromady v roce 1602? (2023) (epizoda)
V porovnání s původním komiksem zklamání. Nijak zvlášť samotný koncept nevyužívají a když už, tak jenom přejmenují pár postav. Zároveň je tu spousta nelogičností - jak může fungovat Ant-manův oblek? Evidentně i v roce 1602 funguje na nanotechnologii a to zkrátka nedává smysl. Příběh je nic moc, takže vyšší hodnocení než 3* opravdu nedám.
Jackass 2 (2006)
Některé vtipy kousky byly opravdu vtipné, povedené, krásně zpracované a promyslené. Ovšem také tam byly případy jako když si frajer probodne jednu z tváří a je návnadou pro žraloky, žerou tam koňská hovna, serou do domů pro panenky nebo když vyhoněj koně a jeden to následně vypije... Většina žertů je "v pořádku" (přinejmenší ne za hranicí totálního znechucení) a jsou vtipné a skvěle promyšlené, jen mi vzpomínka na ty nechutné stunty nechává ne moc dobrý pocit z celého filmu. Za kvalitní kousky 3*