Poslední recenze (19)
Na pohodu (2020) (seriál)
Hodně zvláštní seriál ale v dobrém smyslu. Musím říct že je dost propracovaný a skvěle je propojený. Jelikož patřím do LGBT komunity tak tam vidím samozdřejmě trochu chybiček, ale nedokázala jsem se od toho odtrhnout takže za mě si to 4 hvězdy v pohodě zaslouží.
Avatar: The Way of Water (2022)
Asi tomu nejde nic dodat až na pár chvilí kdy si mohli ten barevný kontrast trochu odpustit ale jinak dokonalé.
V zajetí démonů 2 (2016)
Moc pěkný horor 10/10. Mám tam taky jednu z mých nejoblíbenějších scének protože tam Ed zpívá Elvise 😁😅