Poslední recenze (3)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
To už bych se radši díval do mikrovlnky jak se točí talíř než na tuhle zhovadilost. Nova je ostuda národa ve všech směrech.
Super 8 (2011)
Já se rozhodně nenudil... je fakt že konec mě trochu zklamal.. ale jinak pohodová často napínavá podívaná
Pařba ve Vegas (2009)
Tak su trochu na rozpacích...V kině už se rýsuje dvojka a všichni kolem mě se nemůžou dočkat protože prý jednička je úžasná. Úžasná teda rozhodně není. Líbil se mně docela rychlý spád děje ale čekal sem nějaké větší překvápko k konci filmu. Jinak sem se asi dvakrát pousmál za celý film takže nevim nevim kde je chyba. Za mě průměrný film a slabší komedie.