Recenze (1 066)
Holidays (2016)
Až po hodině mi došlo, že sleduju víc příběhů a ne jeden, ale stejně mi to nebavilo.
Antisocial (2013)
Na jedno skouknutí dobrý, ale ani mezi tisíc nejlepších hororů by se film nedostal.
Midnighters (2017)
Nebudu řešit, jestli šlo spíš o horor nebo thriller, protože mě to bavilo asi tak jako pročítat stará čísla Vlasty.
Tekken: Bloodline (2022) (seriál)
Zarytý fanda Tekkena dá plný počet a nebude ani přemýšlet, jestli za to seriál stojí. Já hrál Tekkena někdy před dvaceti lety a náramně si ho užil, ale seriál zase taková bomba nebyl. Prostě slušný průměr.
Bláznivá střela - Amerika v ohrožení (2008)
Tvůrci zapomněli na odvěké pravidlo, že k trilogii by se neměl dotáčet čtvrtý díl, protože může zabít celou sérii. Je to příklad jak Indiana Jonese, tak i Bláznivé střely. Nesympatický hnusný film, za který se budou jeho starší bratři navěky stydět. A tvůrci snad taky.
Utopenec na útěku (1998)
Nielsenovy filmy nejsou kvalitní a už vůbec ne umělecké nebo inteligentní. Je to prostě čistá sbírka různých gagů, splácaných dohromady jednoduchým příběhem... ALE!... pro toho, kdo se nebere vážně, je to super odreagovačka.
Cesta (2012)
Tohle mě nijak neoslovilo.
Lusty Liaisons 2 (1994) (TV film)
Sice to zní jako blbost, ale je to ještě horší než jednička.
Vášnivé známosti (1994)
Hurá do Evropy (té pravé) aneb peníze nesmrdí. Věřím, že tohle mít ve filmografii je pro mnoho tehdejších "hereček" dnes zlý sen. Ale patří jim to. Stejně jako filmu patří to nízké hodnocení. Po právu.
Válečník (2001)
To se ještě točily bojové scény bez drátů a odporných digitálních efektů. Parádní historický film,