Poslední recenze (10)
Meg 2: Příkop (2023)
Jop, tahle věc....... tahle věc. Co k tomu říct... Tenhle film jde popsat jako kdyby studio Asylum dostalo větší rozpočet na dalšího Megažraloka. Víc netřeba říkat.
Policie Modrava (2011) (seriál)
Kdyby jste odstranili všechny detektivní, dialogové, rádoby vtipné a Šumavu dehonestující pasáže, tak je to moc hezký sestřih záběrů na malebnou Šumavskou přírodu. Za to je ta jedna hvězdička. Jinak je to absolutní selhání od scénáře po herecké výkony.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Král akce opět nezklamal, vše je nápadité a oku lahodící. Nebál bych se dát celému filmu 90%. Kromě příběhu, který ale stejně nikoho nezajímá, takže jeho lacinost vůbec nevadí.