Recenze (10)
Sweet Tooth: Chlapec s parožím (2021) (seriál)
Seriál som zhliadol v priebehu 3 týždňov, no mal som pocit, ako by som ho zhliadol za 3 minúty. Úžasný výkon hercov, výborný scenár, sám by som ho tak dobre nenapísal. A celkovo niet čo kritizovať, jednoducho paráda. Príjemný pocit zo seriálu dodávalo aj to, že to bolo miestami temné a drsné. Toto určite nemôže skončiť po 1. sérii, ani po druhej a dokonca ani po tretej. Dej seriálu trošičku naznačuje, že sa to nestane.
Pixar Popcorn (2021) (seriál)
Krátke príbehy na zasmiatie. Najlepšie boli S01E05, ako sa Kačička a Zajac hádali, koho z nich majú deti radšej, S01E08 s ovečkami, či S01E10, ako sa celá Rodinka Úžasných bila o keksík.
Sonic X (2003) (seriál)
Čože?! 29%? A hneď tu vidím samé "odpady". Toto treba čo najskôr opraviť. Seriál je zábavný, dobrá animácia, výborné príbehy a výborné anglické intro. Aspoň že je tu pár ľudí, čo má rozum a tomuto seriálu aspoň 4 hviezdičky, keď už nie 5. Tento seriál je nádhera, a podľa mňa si zaslúži 5 hviezdičiek. + teším sa na seriál Sonic Prime.
Jumanji: Level One (2020)
Videné 18.02.2021 na YouTube. Temný príbeh o vzniku Jumanji bol zaujímavý, ale vôbec žiadne vtipy. Ale aspoň som sa konečne dozvedel, ako táto hra vznikla. Ale mohlo to byť aj dlhšie, zdalo sa až príliš krátke.
Vánoční kronika (2018)
Netflitvorcovia prišli pred dvoma rokmi s filmom The Christmas Chronicles. Zaujímavý príbeh, vtipné.
Vánoce a spol. (2017)
Zaujímavý, vtipný, ale "opitý" príbeh o Ježiškovi (Santa Claus). Videl som na Štedrý deň na JOJke, bolo to dobré, ale Christmas Chronicles bolo vtipnejšie. Aby to bolo spravodlivé, toto dostane 4 hviezdičky.
Jumanji (1995)
Chválim CGI animáciu, zábavný, napínavý príbeh. 10/10
Utažení (2020)
Najprv som dal filmu jednu hviezdičku, pretože to ani nebolo vtipné a hlavne: NEBOLO TO STRAŠIDENÉ! To NIE JE horor. Ale potom som hodnotenie zmenil, nebolo by to spravodlivé oproti filmu The Prom (ktorý som najprv hodnotil 2 hviezdičkami, teraz som upravil na jednu). Tento film je oveľa lepší, ako The Prom!
100% Vlk (2020)
Jeden z najlepších filmov 2020. Pekná animácia, pekný príbeh, dá sa aj zasmiať na tom... 10/10
Scoob! (2020)
Animácia výborná, dá sa na to aj zasmiať, len príbeh trochu... no neviem.... .... bol lepší v seriáli, ako vo filme. A nebol zlý. Chválim tvorcov, že si s tým dali takú námahu. Tento film si určite zaslúži 4 hviezdičky.