Recenze (1 387)
Na vlnách Jadranu - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
Ty kráso, to byla ale nuda! Potápěčské peripetie z Čech byly vcelku koukatelné. Ale tady, ta propagace dovolené u moře střižená s multilingvistickým kurzem, byla asi rychle spíchnutá někde u kafe. Do tý nudy a pokusů o vtip hodí ještě ten depresivní výraz Hádek, že o nějaké zábavě nemůže být řeč. Tento jediný díl mi jako ochutnávka stačila, víc času s tímto seriálem plýtvat nebudu.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Nadprůměrná tragikomedie s výtečnými herci. (Viděl jsem 2x)
Prci, prci, prcičky (1999)
Viděl jsem film při jeho premiéře. A i teď, po dalších 25 letech, je to stále hodně zábavná komedie. Pár trochu ulítle nechutného humoru, ale většina velmi vtipná. 80% (Viděl jsem rozhodně více než 5x... a viděl i všechna pokračování, ale první ze série je nejorginálnější.)
Denní směna (2022)
Akce je velmi zdařilá, svižná a neokoukaná. Upíři jsou solidní atleti. Parťácké scény trochu drhnou... prostě ten plánovaný humor na mne z tý obrazovky nedoletěl v očekávané koncentraci. (Možná i jen jiný dabing by to trochu vylepšil.) 71% (viděl jsem 1x cz)
Predátor: Kořist (2022)
Začátek..no, ehm, trvá to docela dost dlouho než se ten "kámoš" z kosmu ukáže na scéně. Ani poté se však nepředvede v tak děsuplném parádě, jako když koketoval s Mistrem Olympia. Na druhou stranu je to o předchozím největší návrat ke stylu prvního dílu. Jen časově o dvě a půl století dříve, kdy Predator ještě neměl tolik high tech futuristickou výbavičku. Když dojde na akci, je to fajnové i s několika novými smrtícími udělátky. Za nápady, lokace a zvuk dávám plus, mínus za nedokonalého digitálního medvěda a trošku trapné kolonizátory. A ještě trochu víc krvavější surovosti a víc predátorského řevu a plíživého napětí bych přidal. Celkově však nadprůměrně spokojen, 3,5 hvězdy. Kdyby toto byl jako úplně první film o Predatorovi, tak by to byla samozřejmě bylo hodnocení blízko maxima. 75% (viděl jsem 1x)
Vánoční příběh (2022)
Jedna z mnoha dalších vánočních variací a pokusů napodobit nepřekonatelnou (a nepřekonanou) Lásku nebeskou. Mnoho postav jejichž osudy se protnou. Postav snad až příliš, že v té stopáži na ně zbylo jen "láska na první pohled" a žádný zdržovačky. Chvilku trvá, než se divák zorientuje v té propletenosti vztahů a nejméně půl filmu se jen seznamuje s dalšími a dalšími postavami. Celkově mne pozitivní romantický film bavil. Nadprůměrně. 3 až 4 hvězdy. 70% (viděl jsem 2x)
Wonka (2023)
Barvami hýřící milý a nápaditý filmový muzikál s hezkou taneční choreografií a písničkami. 80% (viděl jsem 1x kino cz)
Lov (2020)
Trchu škoda, že to celé nepojali jako parádně humornou krvavou vyvražďovačku. Betty by to krásně a s nadhledem (i podhlednem) poutavě utáhla. Onen zábavný hon skončil relativně rychle. Rozvíjení motivu a pointa fajn. Hlavně u filmu moc nepřemýšlet, jak se kdo, kam a jak dostal a jak to mohli předvídat. Solidní mírný nadrůměr. 69% (viděl jsem 1x tit)
Bullet Train (2022)
Akční komedie postavená na tarantinovsky propletených osudech zúčastněných postav. Slušná jízda. Popravdě jsem očekávl přece jen o chlup svižnější a mnohem akčnější a krvavější rachot. Finální dojezd shinkansenu byl o několik levelů extrémnější, že ani v Mission Impossible by se za něj stydět nemuseli. 80% (viděl jsem: 1x cz)
Zelená kniha (2018)
Road movie o turné černocha s bílým řidičem na americkém jihu plném předsudků o černoších. Zdařilý a dobře koukatelný film, který nenudil. I lehký humor tu je. Typický představitel adeptů na filmová ocenění - takovej trochu vlezdop*delka pro rádoby trendy korektní Akademiky. Ale zase na zadek se z filmu neposadím a nevidím důvod ho vidět podruhé. 80% (viděl jsem 1x cz)