Recenze (866)
VALL-I (2008)
dlouho předlouho jsem váhal mezi třema a čtyřma hvězdičkama a musím říct, že ačkoliv se jedná po animační stránce o velmi povedený kousek, tak mi jeho infantilnost a neustálá snaha o roztomilost začali někdy kolem půlky pěkně lézt krkem - s nařachanou Kung-fu pandou nebo zábavným Ratatouillem se tento pípající plecháček nemůže rovnat!
Zmeškaný hovor (2003)
šablonovitá japonská duchařina, která kromě bezva scény z reality show nenabízí nic, co by jsme v tomto žánru už neviděli. Od Takashi Miikeho jsem čekal trochu víc úchylností, krve, vnitřností a hlavně originality...
Běžící muž (1987)
tento film má s Kingovo předlohou společný jen název, úvod a jméno hlavního hrdiny - autorovu myšlenku o varování před mocí masových médií a korporací zcela pohřbívá touha ukázat Arniho v co nejvíce akcích. A tak zatímco kniha vám navodí pocity deprese a vytváří podobně antiutopický obraz budoucnosti jako třeba Blade Runner, tento snímek zůstává jen dalším průměrným akčňákem s Arnoldem v hlavní roli.
Rallye smrti (2008)
videohru připomínající akčňák, který si nehraje na nějakou překombinovanou story a rovnou rozjíždí titulní rallye smrti - brutální destruction derby kde se používají zbraně namontované na autech a pokud chcete vyhrát, protivníci nesmí přežít. Největší nářez rozhodně představuje zapojení obrněné cisterny do závodu - taková menší pocta Mad Maxovi... Atmosférou i vyzněním mi film evokoval Kingovo Running mana či Pochod smrti.
Život pod vodou (2004)
krásně ulítlá komedie, jež mi stylem trochu připoměla Be Kind Rewind. Plánoval jsem dát 5 hvězdiček, bohužel film ke konci lehce ztrácí tempo, díky čemuž jsem hvězdičku ubral - každopádně se jedná o příjemnou komedii se skvělými herci, která nám předvádí podmořskou faunu "trochu jinak"...
The Lost Tape: Andy's Terrifying Last Days Revealed (2004)
osudy pistolníka Andyho z Úsvitu mrtvých zachycené na ruční kameru - pomalé umírání hlady, šílenství, kamarádství s rybičkou, spousta munice a neustálé mrumlání zombíků za dveřmi zachycené v 17 minutách.
Wanted (2008)
totální námrd!!! Další velice povedená komixová akčňárna, která mě nadobro přikovala obrazovce - po první scéně si jsem totiž řekl jen něco jako "no do piči" a do konce filmu jsem od toho neodtrhl oči. Úmylsně nadnesené nápadité přestřelky, adrenalinové honičky v autech, výbuchy, brutalita, krev, vtip, Angelina a hlavně nepřekonatelná Bekmambetova vizuální stránka - z těch efektů bych si ho fakt nejradši vyhonil, zatajoval se mi dech a hodí se na ně cirkusácké motto "přistupte blíže a spatříte nevídané" - nezbývá než zatleskat rusákově umu a pustit se tento nářez co nejdřív znovu...
Princezna Nevěsta (1987)
pohádka s trochou nadsázky, která mě neokouzlila tak, jak jsem čekal...
Samotář Jim (2005)
místy docela úsměvný snímek ze života, který pomalu plyne aniž by se v něm něco výrazného dělo - lepší 3 hvězdičky...
Šílený opičák kung-fu (1979)
kung-fu mazec ze staré školy, který spolu se známějším Drunken Masterem patří k absolutní špičce žánru - choreografie je naprosto dokonalá, skoro bych řekl neuvěřitelná, protože to co zde předvádí hlavní protagonisté je opravdu na hranici ohebnosti a mrštnosti lidského těla. Musim okoukat nějaké tréningové metody a stát se podobnym zabijákem - monkey style rulezz!:)