Poslední recenze (172)
Od nuly (2022) (seriál)
Ten, kdo skončil po pár dílech by asi byl překvapen, kam se původní romantika vyvine. I mě to teda dost zaskočilo. Brečím jak želva a zároveň nemůžu přestat se dívat. Pokud chcete romantickou slaďárnu, pusťte si něco jiného. Pokud ji nechcete, vydržte pár dílů navíc.
Aféra (2014) (seriál)
Je to neotřelý způsob vyprávění, hlavně v první sérii. Pak se do toho připletou další postavy a někdy i realita (není to pohled nějaké postavy) a tak je to trochu chaos. Ale třetí řada? Ta už mě vyloženě s...e. Jen se to vleče a každý to dělá s každým. To přece není možné, aby lidi byli takhle zvrácený, ne? Ta profesorka s manželem, co by mohl být její děda tomu taky nasadila korunu. Je naprosto asexuální a ta linie s ní a Noahem je prostě nudaaa. Alison už bych jednu střihla. Nevím, jestli to dokoukám.
Stážista (2015)
Hezké tři hvězdy. Film o dnešním stylu života, spěchu a málo času na rodinu a přátele. A oproti tomu kontrast minulé doby, kde muži byli gentlemani za každé situace a kde lidé uměli tak nějak více žít v klidu.