Poslední recenze (123)
Obviněný (2005)
Napětí by se dalo krájet. 8/10
Šógun (2024) (seriál)
Až na neuspokojivý konec je to dramatický a dialogový masterpiece, a ještě samozřejmě skvělá kinematrografie. 9,5/10
Chraň nás od zlého (2014)
Krimi + horor = Deliver Us from Evil. Dostal jsem více než jsem předpokládal. Scott Derrickson je jeden z mála, kdo rozumí hororům. Kéž by mu tato kondice vydržela u každého snímku. 7/10