Poslední recenze (24)
Star Wars: Klonové války (2008)
Jsou to prostě Star Wars, co dodat :) Nádherné provedení 3D animace, pěkný a zábavný děj, zábava pro celou rodinu. Bude to vyhovovat spíš technickým typům, žádné romance nečekejte - je to od začátku do konce akční nářez plný vybuchujících droidů, soubojů a machinací.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Nejde ani tak o to, že jsem fanouškem seriálu. Ten film je opravdu dobrý, velmi dobrý. Ale obávám se (a hodnocení a recenze to většinou potvrzují), že film je výrazně profanouškovský a divák neznalý seriálu a hlavně jeho posledních sérií, bude značně zmaten a kalitu filmu nemůže pochopit. Není to chyba diváků, je to chyba autorů, proto dávám "pouze" 4 hvězdičky.
Ta záležitost s Gray (2006)
Už dlouho jsem neviděla tolik klišé vměstnaného do jednoho filmu. A navíc mě silně urážela snaha zalíbit se širokému publiku i přes rádoby lesbické téma. Pokud chcete vidět romantickou komedii v hlavní roli s lesbičkou, která má také zábavné dialogy, ale je mnohem inteligentnejsi, zajimavejsi a postrada naprostou hloupost tohoto snímku, doporučuji britský film Imagine me and you. S tímhle filmem někam hluboko do zapomění.