Recenze (67)
Noví mutanti (2020)
Tak tohle bylo teda něco... tohle je ten nejlepší MARVEL film na světě!!! Za mě je to úplně neskutečné mistrofské dílo! Nechápu lidi, kteří tento film kritizují. Já jsem si myslel, že vy máte rádi X-MENY!?(já až tak moc ne, ale přesto je to lepší než Avengers: Endgame, o hodně). Mě se to teda líbilo, super příběh, vizuální efekty, od každého žánru něco, sympatičtí herci a mnoho dalšího! Hej a.. jeden chlap jak jsem byl v kině, tak říkal že 36% Catwoman je lepší. Jako, já ty lidi nechápu...
Pan tělocvikář (2007)
Super klasická komedie u které se normální člověk pobaví. Super Seann William Scott. Fakt jsem se u toho pobavil. Hlavně se mi nejvíce líbila scéna, která je úplně stejná jako ve filmu Soumrak mrtvých (2004), kde John řekne mámě, že ho Woodcock osahával!😂👌🏼 Za mě 85%!!!
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Ubírám hvězdu za začáteční titulky protože jsou tak “trochu” děsivé. Jinak docela ok.
Nebezpečná laskavost (2018)
Super krimi komedie!!! Strašně si mi to líbilo!
Robinsonovi (2007)
Tři hvězdy za sprosté či nevhodné a většinou i vtipné hlášky a narážky👌🏼!
Hlasy (2014)
Hej tak... to je ale blbost. Tak takovou pořádnou černou komedii jsem fakt dloouuho neviděl! Je tu dobře ukázáno, jak vypadá život psychopata z jeho pohledu. Dal jsem tomu 5 hvězdiček proto, že je to super hnusná komedie ale taky hlavně kvůli tomu,............ že mám rád Ryana Reynoldse a Annu Kendrick!!!
Disaster Movie (2008)
Moje nejoblíbenější, a za mě nejlepší komedy-parodie, kterou jsem kdy viděl!!!
Účastníci zájezdu (2006)
Nejlepší český film, který jsem kdy viděl!
Říše hraček (2007)
Nejhorší možný výkon Natalie Portman. Jinak hezký film.
Wifina (2013) (pořad)
Tak takovouhle blbost jsem už dlouho neviděl🤣🤣🤣