Poslední recenze (66)
Tarot (2024)
Nelze říct, že je to zcela originální, ale spíše si to z těch klišé dělá srandu. Oceňuji střídání vtipnosti s romantickou linkou - jediné, co mi vadí, jsou ty karetní bubu věci - měly málo prostoru. Ale Magician a jeho show byla nejlepší scéna z filmu. Jinak asi první horor, který mne doslova v tomto roce překvapil! Jacob Batalon pobavil! A tento film bych určitě někomu doporučil
Zlatá labuť - Epizoda 13 (2024) (epizoda)
Moc hezký díl, až na ten konec... Beztak, že už nikdo z hlavních postav se konce nedožije :/
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Tak k tomuhle nedošla slova, ale spíše se mi tento film nechce úplně detailně rozebírat, kvůli některým 100% jak Politicky tak i Všeobecně Nekorektním věcem v průběhu celého filmu, jako například: Mužská nadřazenost nad ženami, vězení vyobrazeno podle těch nejhorších představ, snová scéna v kantýně, znásilnění jak muže tak i ženy - podruhé v kómatu, reálně vyobrazená mužská kastrace, jezení intimních částí lidského těla - kanibalismus, vyřvané (doslova) všechny lidské předsudky na náboženství i rasy, zacházení s vězni či jinými zaměstnanci jako někde v koncentračním táboře - náhodné tresty smrti, uctívání předchozích dvou filmů jako by to byly ty nejlepší filmy na světě, vládou schválený stonožkový program ve vězeních - resp. housenkový pro doživotně odsouzené a další nesmysly jako třeba samotná Lidská Stonožka z 500 lidí... Jako dodatek k tomuto komentáři se mi film překvapivě líbil a to i přes nesympatické postavy či neuvážené dialogy. Doufám, že už tak maximálně 2x v životě...
Poslední deníček (74)
Tak shrnutí roku společně s recenzemi vyjde o něco později...
Jinak, leden s únorem jsem trávil sledováním hlavně českých filmů a byl jsem pouze 2x v kině na Nočním Koupání a Premiantce. Ale doufám v lepší časy, a ať ho mám více na psaní!