Poslední recenze (15)
Plnej kotel (2024) (pořad)
Jednoduše řečeno: Je to tak blbý, až to je celkem i "zábavný".
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Hmm, můj názor na toto anime se dělí na 2 skupiny, a díky tomu tomuhle dávám 3 hvězdy, takže +- asi 60%. Jaké dvě skupiny? Skupina "mínus" a skupina "plus". -Styl anime vůbec nemám rád, -Pokaždé, když jsem se na to šel dívat, musel jsem se trochu nutit, +Příběh mě do toho nějak vtáhl, +Když jsem si to už pustil, musel jsem shlédnout několik dílů protože mě zajímalo co bude dál :D Takže nějak abych to shrnul, tohle je první a asi i poslední anime na které se kdy podívám, ale pokud taky nemáte rádi anime a chtěli by jste s tím začít, tak jak už jsem sám několikrát slyšel, tak tohle je dobrá volba na začátek :D
Nech svět světem (2023)
Film se mi velmi líbil, má suprovou atmosféru a je dost napínavý. Jediné co mi zde trochu vadilo, byl konec. Měl jsem z toho pocit jakoby prostě vzali ten film, něco ustřihli a to co zde je jako konec tam prostě nechali bez úpravy a nahodili titulky. No a vlastně mě i dost štvala ta holka, kterou i přes nastávající apokalypsu zajímalo jen a pouze dokoukání Přátel, i za cenu toho že se jí může něco stát a zbytek rodiny ji nenajde :D