Recenze (102)
Filmy v číslech (2022) (pořad)
Pořad pravidelný asi jak můj sex life. 699%.
Vaření se Soukupem (2021) (pořad)
To jsem si myslel, že koukat na Bábovo vaření je flex, pak jsem objevil tohle. 699%.
Public Agent (2012) (seriál)
ohodnocení číslo 1000, komentář číslo 100, lepší "film" jsem si pro tuhle "událost" vskutku vybrat nemohl :)
Euforie - Série 2 (2022) (série)
Čekaní na pokračovaní #FEXI bude kurva dlouhý. 92%.
Euforie - 1. část: Rue (2020) (epizoda)
Ali spitting some truth. 90%.
Babica vs. Sapík (2015) (pořad)
Když je teda ten magic datum 22.2.2022 tak jsem něco ohodnotit musel a co lepšího než další klenot našeho kulinářského Mistra Báby. Spolu s další legendou Jardou Sapíkem. :)
Jak jsem poznala tvého otce - Pilotní díl (2022) (epizoda)
Úplnej odpad to zatím není, uvidíme co přijde dál. Seriál samozřejmě splňuje dnešní family friendly aka všechny rasy a gendery co jsou, netvrdím, že je to špatně, ale přijde mi, že je to tam na sílu. Hlavní postavy zatím neutrální, vtipnost první epizoda moc nepobrala. Nejspíš bych doporučil pro větší užití seriálu neporovnávat to s HYMIM, ale pokud jste milovník HYMIMu (jako já) tak to s tím prostě porovnávat budete. 40%.
Rychle a zběsile 9 (2021)
Kdyby to neměl ve scénáři, tak by je tam Francis Ngannou vypnul všechny. If u know u know. 3 hvězdy jen z lásky k sérii, ale takhle už příště prosím ne. 50%.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Fanouškovské porno a emoční horská dráha, prostě MUST SEE záležitost! 95%.
Duna (2021)
Chci pokračovaní. IHNED!