Poslední recenze (1 271)
Havěť (2023)
Velmi slušný pavoučí horor, pro arachnofobiky to musí být smrtelný film.
Bastard (2023)
Parádní historické drama z drsného prostředí dánských vřesovišť, pomalejší vyprávění, výbornej zarputilej Mikkelsen. Jen ten úplnej závěr mi tam tolik neseděl, ale celkově slušné 4 hvězdy.
Hrozba smrti (2024)
První půlka se mi líbila víc než půlka druhá která je přitom akčnější. Začátek se také nese více v duchu prvního filmu, později se to přehoupne až trochu do parodie, díky McGregorovi, kterej se do filmu absolutně nehodí, na druhou stranu bitky s ním jsou zase OK. 3 hvězdy.