Recenze (55)
Captain Marvel (2019)
Do tejto recenzie idem aj napriek nenávisti k Brie Larson ale aj tak tomuto filmu musím dať dve hviezdy kvôli Furymu a Goosovi.
Pahorek (1965)
Pocta Seanovi Connerymu v tomto filme je veľká aj keď je populárnejší v iných filmoch ale tento film je aspoň pre mňa jeho najlepšia rola. Film pojednával aj rasizme ale bolo to v súlade s dobou a prostredím.
Logan: Wolverine (2017)
Mám len jednu kritiku, neskutočné schopnosti tej malej. Bolo by uveritelnejšie keby nevedela čo robý, aby bola trochu zmätená, to by bolo fajn, pretože je ešte amatér a bolo by to uveritelnejšie.
Tom a Jerry (2021)
Tak toto sa nepodarilo. Mali to naanimovať celé, rozhodne by to nepokazili viac než to je.
Klaus (2019)
Nečakal som od toho nič ale po zhliadnutí tohto animáku ma napadajú len superlativy.
Jupiter's Legacy (2021) (seriál)
Tak toto je priemer. Vyzerá to ako študentský projekt. Súboje sú amatérske. Postava skyfoxovho syna je na zastrelenie a Chloe je otravná a škaredá jak cesta do roboty ale aj napriek tomu to má docela dobrú zápletku a najsympatickejšou postavou je Walter.
Rodina na baterky (2021)
Bol som skeptický ale mýlil som sa. Skvelá zábava, humor a perfektne trafená narážka na dnešný pretechnizovaný svet.
Věčně mladá (2015)
Film je dobre natočený a aj keď je trochu moc sladký a hlavná postava je trochu cundra ale do Blake Lively sa nedá nezamilovať. Príbeh je dobre napísaný a bavia ma filmy kde sa pojednáva o dlhovekosti.
Tiché místo (2018)
Napätie sa v tomto filme dá krájať. Je vidno že Emily Blunt a John Krasinski sú manželia, krásne sa doplňujú. Horor to síce nieje ale zato kvalitné scifi zo silným príbehom.
Coriolanus (2011)
Zaujímavo natočená tragédia od Williama Shakespearea. No prečo nie? Vôbec som sa nenudil a rola Ralphovi Fiennesovi sadla.