Poslední recenze (49)
Zabiják (2023)
Už toho začínám mít fakt dost. Další film z ranku "top režisér točí co chce pro VOD" a já si ho přidávám do kolonky "mistrně zrežírovaný skvěle zahraný film, který už nepotřebuji nikdy vidět" hned vedle Irčana, Zabijáků rozkvetlého měsíce, Manka atd. Zajímalo by mě, kdy se režiséři rozhodli, že už nechtějí svoje diváky bavit, ale štvát.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Jedna hvězdička za: "you were inside me!!!"
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Ty jo, já fakt nevím. Dvakrát jsem to rozkoukal. Jednou jsem to vypnul po 20 min a podruhé jsem u toho po 40 min usnul. Začínám cítit, že u nových Marvelovek nic necítím, že mě vlastně vůbec nezajímají.