Recenze (44)
WWE Survivor Series WarGames (2023) (pořad)
Randy Orton and CM Punk are back!
Panjabi MC - Mundian To Bach Ke (1997) (hudební videoklip)
Panjabi MC - Jogi (2003) (hudební videoklip)
Bomfunk MC's - Freestyler 2019 (2019) (hudební videoklip)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Tak tu máme 9 díl této rychlé a zběsilé ságy a za mně je to asi nejslabší díl ze všech. Akce opět přepálená a je tady i hromada nelogičností, které nedávají hlavu ani patu např. výlet do vesmíru v podání Ludacrise a Tyrese Gibsona aneb parodie na další díl Star Wars nebo Vin Diesel proti přesile asi 20 chlapů. Nejvíc potěšila záporná role Johna Ceny a návrat Hana + závěrečné cameo se Stathamem.
Princezna zakletá v čase (2020)
Konečně povedená pohádka asi po 5 letech, kdy mě potěšila nová verze Sedmero krkavců. Tady se mi líbila časová smyčka, taky prostředí kde se pohádka točila a to především na hradě Bouzov, hlavní postavy jsou taky fajn. Petr Kubík jako režisér pohádek by byl určitě dobrou volbou do budoucna. 5*
Kosmický hřích (2021)
Vesmírná blbost, divím se že hvězdy jako Willis a Grillo šli do takovýho braku.
Monster Hunter (2020)
Milla Jovovich a Tony Jaa se výborně doplňují a monstra jsou taky fajn. Akce 1* , Efekty 1*
Daddy's Girl (2018)
Costas Mandylor jako sériový vrah tady exceluje na výbornou, nechybí tu pořádné mučení elektrošoky nebo řezání končetin motorovou pilou. 3*
Charlieho andílci (2019)
Žádná sláva to teda není, původní Charlieho andílci měli aspoň pořádnou akci a šťávu, tenhle remake je o ničem + potěšilo aspoň cameo Rondy Rousey. 2*