Poslední recenze (11)
Dračí prsten (2018) (seriál)
"Kde je ten pften?!" To bylo vážně ujetý :D V posledním díle mě pobavil ten bezzubý "egypťaň", který připomínal Bucka z Doby ledové. No a spojenci se z ničeho nic rozutekli a prděli na kamarády :D A když jsem si říkal, že se to vlastně jmenuje DRAČÍ prsten a není tam drak, tak se zrovna ozval z čista jasna jeho řev. A tak jsem si říkal, ať to hlavně nekončí tak hloupě... a skončilo :D Ten dron praštil do hlavy jednu z postav a CUT. Já vám nevím, ale zakončit seriál otevřeným dějem? Známka toho, že to je celé o ničem. Ve všech dílech se jen mečuje a prd z toho. V žádném z dílů se nic nevyřešilo, pokud se vůbec něco řešit mělo. Celé je to jen o tom, že se někdo popere v lese. Když ne v lese, tak na poli. Když ne na poli, tak na hradě. Když ne na hradě, tak kdekoliv jinde.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Nový díl sice přináší další nový pohled na Insidious. Místy originální ale možná je to tím, že to je Insidious, u něhož byl člověk zvyklý na víc. Oproti předchozím dílům to bylo už slabší a chvilkami zdlouhavé. Hlavně ze začátku.
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Celý tenhle projekt mi přijde zbytečný. Je to nějaký patvar Jumanji, Jurského parku a Indiana Jones. Ale z toho Jumanji tam zbylo minimum a vlastně to ani nemá tu pointu, která se mi na tom minule líbila. Tohle je nějaký nezdařený remake.