Recenze (105)
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
No cakal som teda viac komedie a menej romantiky - o dost menej. A najme ta poucna posledna tretina (polovica) uz bola na mna moc romanticka, poucna, citova. Koniec bol 100%-ne predvidatelny uz od zaciatku. Ano viem, ze to je u vacsiny romatickych komedii ale predsa len by ma potesila aspon nejaka malicka zmena! Hoci mam rad komedie, tak tieto tzv. romanticke komedie su na mna asi moc.
Čínská odysea (2002)
Parodicka komedia, u kt. je vidiet ze cinania maju jemne odlisny zmysel pre humor, co je v tomto pripade vitane. Posledna tretina je sice viac sladkasto-romanticka ale nastastie to neni az take akutne. Pripadalo mi to ako ovela dlhsi film, ked som sa pozrel na skutocnu minutaz.
Boží zápasník (2006)
Niektore gagy boli uzasne :) a ine boli uz X krat videne a ocakavatelne. Cele to stalo a padalo na J.Blackovi. Miestami tam boli "prazdne" chvilky a nebolo ich az tak malo - skoda, troska viac prace a bolo by to o uroven vyssie. 3 a pol *
Kmotr II (1974)
Nenadarmo patria Al Pacino a R. De Niro medzi mojich najoblubenejsich hercov, v tomto filme to potvrdzovali cely cas. Vyborne natocene od historie az po "temnu" pritomnost, uz starsieho Mikey-ho, co bolo citit aj z tmavsieho tonovania, v poslednej tretine. Musim uznat, ze pohlady do minulosti s R. De Nirom boli vydarene.
Kmotr (1972)
Kniha je samozrejme o nieco lepsia ale aj tak je to genialne natoceny film. Niet divu, ze patri medzie najlepsie filmy vobec. Vazim si Coppolou talent.
Jack (1996)
Tak toto som od Coppolu necakal. Bezny, nicim vynimocny film s nevyraznym R.Williamsom. Na mna prilis romanticko-emotivne a niekedy az rozpravkovo infantilne.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Po technickej stranke mozno priemerny film, u ktoreho by som si vedel predstavit lepsiu hudbu. Rezia niektorych pasazi bola divna a pritmie bolo az v privela scenach. Ale po atmosferickej stranke to u mna fungovalo. 3 a pol *
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Nadherne rozanimovane, perfektna atmosfera, vyborna hudba a postavy. Aj ked koniec bol dost predvidatelny a mozno az prilis rozpravkovy. Ale aj tak pekny filmovy zazitok.
Král Škorpión (2002)
Priemerny akcny bijak :) na ktory mozog netreba ani zapinat. Taka oddychovka. Najmenej presvedcivy bol prave, nestastnik, The Rock. Aj ked horsie bolo ze sa to drzalo najzauzivanejsieho a najbeznejsieho scenara (osnovy) a cely film a kazda situacia bola uplne predvidatelna. Bohuzial, prilis vela scen malo az extremne romanticky nadych. Ale v podstate sa dalo cakat ze to dopadne podobne. Aj ked moje prve predstavy boli trocha ine. 2 a pol *
Titanic (1997)
Po profesionalnej stranke je to dobre natocene, zostrihane a ma to dobre efekty ale pre mna osobne tento film nema hodnotu - je na opacnej strane spektra mojich zaujmov.