Poslední recenze (316)
Bestie bez vlasti (2015)
Ještě o chlup horší, než Johnny Mad Dog...
Všichni svatí mafie (2021)
Za mě povedené! Mladý Tony , mi přišel jako herec, ideálně vybraný. Postavu zahrál výborně, Gandolfiniho jsem tam viděl jasně. Ostatní postavy vizuálně na jedničku, Farmiga skvělá! Byl by to dobrý pilot k prequelovému seriálu, na který bych se jako fanda Sopranos , těšil.
Dokonalá loupež (2018)
Ano, ano, variace na Heat od A do Z. Ale coz, ono kdyz se to povede a neni to jen druhorady opis, nebudu to brat jako plagiat ale jako poctu puvodnimu filmu! Navic, po dluhe dobe svizny, akcni, koukatelny film. ****
Poslední deníček (1)
"Moje" Francie...
Jelikoz mam rad francouzsky film a jejich kinematografii povazuji za spicku , zacal jsem se zhruba pred pul rokem zamerovat na franc. filmy. Zanr? - Temer vsechno, prednostne muzu kriminalky, komedie , ale nakonec i dramata.
Obstaral jsem si dalsi knihy. Belmondo, Depardieu, Marais, Funes a doufam, ze pribudou dalsi.
Filmy vybiram podle hodnoceni CSFD, IMDb, recenzi v tisku, Cinemy, ale take podle mych osvedcenych a oblibenych reziseru a hercu.
Pokud si to precte nekdo , kdo ma stejny zajem jako ja, a mohl by mi doporucit dalsi fr.rezisery, herce, ale hlavne zajimave filmy , budu rad.
Diky , crjules!