Recenze (209)
You're Next (2011)
Hodně dobrá systematická vyvraždovačka, která mě hodně pobavila a odvázala. Zatím to nejlepší co jsem v rámci subžánru hororu( home invasion) viděl.
Pat a Mat ve filmu (2016)
Stejný efekt, jako u Mr. Beana ve filmu, ale pobavilo mě to z takové nostalgie.
Pat a Mat - Klíč (1989) (epizoda)
Líbí se mi všechny díly nejlepší jsou nejstarší ještě pod názvem...A je to!, ale díl klíč se mi stal realitou. Plně jsem se s nimi ztotožnil, protože u mě taky převážná část pokusů o zlepšení, jak vyřešit nějaký problém, vede k jeho zhoršení.
Kancelář Blaník - Yes Republic (2017) (epizoda)
Vzhledem v politické situaci a v kontextu s dobou ve které se nacházíme, je to velmi trefné. Tento díl je pro mě zatím nejzábavnější.
Čas pomsty (1993)
Lundgrenův film, který je po Univerzálním vojákovi začátkem 90. let, to nejlepší z jeho filmografie. Béčko, které i dnes stojí za podívání je bohaté na akční scény a nepostrádá napětí.
Zubaté ostří (1985)
Právnický thriller je vystavěn podle všech osvědčených pravidel žánru, nepostrádá gradaci ani napětí, ale jeho působnost je především v hereckých výkonech. Hlavně Jeff Bridges je geniální.
Rozpolcený (2016)
Dobře zrežírovaný psychologický Horor, až na rozpačitý konec. James McAvoy zahrál postavu muže s vícenásobnou poruchou osobnosti sugestivně.
Pasažéři (2016)
Bavilo mě to po vizuální stránce zážitek a sympatická ústřední dvojice.
Dobré ráno, Vietname (1987)
Jednoduchý, ale přitom velmi kritický film o Vietnamské válce, v němž povrchní vtipy moderátorů odhalují nesmyslnost válečného konfliktu.
Oscar 2017 (2017) (pořad)
Letošní Oscaři se daly předvídat vzhledem k politické situaci a neocenění žádného filmu, kde dominovaly černoši minulý rok a tak se dalo předvídat, že bude tento rok oceněn černošský film. Narážky na Trampa, také nevyšly předčily je trapasy. Záměna obálek mě dostala, lekl jsem se, že si nepůjdu pro výhru do sázkové kanceláře.