Poslední recenze (12)
WandaVision - Nesahej na ten ovladač (2021) (epizoda)
Miluju tenhle seriál škoda že nebude 2 série
Winx Saga: Osud (2021) (seriál)
Dala bych tomu tři hvězdy ale něco mi říká že to je spíš na dvě Netflixe u další série se polepši aspoň u těch efektů zas tak těžký to není.
Riverdale - Season 1 (2017) (série)
Bavila mě každá epizoda co mě ale trošku štvalo to prodlužování, protože kolem 8 nebo 9 epizody už na vraha mohli přijít a to prodlužování až na 13 epizodu mě už fakt štvalo ale i tak Netflixe za mě je první série dobrá a zajímavá.