Poslední recenze (212)
Godzilla Minus One (2023)
Příšerně nadhodnocený film, který mě nudil. Herci přehrávali a hlavně ten hlavní hrdina. Film se strašně vlekl - dlouhé koulení očima a vzlykání hlavního hrdiny a další věci.
Antracit (2024) (seriál)
Vůbec se mi to nelíbilo. Překombinované, půl městečka vrahů a k tomu leukémie. A samozřejmě nesměl chybět homosexualní sex. Prostě guláš.
Oppenheimer (2023)
Tři hodiny nudných keců. Zajímavá byla pouze jaderná zkouška, ale nějak chyběl radioaktivní spad a pronikavá radiace. Strašně přeceňovaný film.