Recenze (355)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Co jsem od toho čekal, to jsem dostal, ale že tam uvidím vytlemeného Daniela Negreanu, tak to jsem fakt nečekal. :-D
Achilles a želva (2008)
Škoda že to má tak pomalý rozjezd, protože potom to opravdu stojí za to. Nebýt toho pomalého rozjezdu, tak bych dal o * víc...takto je to 3,5*. Skvělý humor...
Terkel má problém (2004)
Paráda... pobavil jsem se. Poslední animák co se mi líbil byl Spláchnutej, potom ještě Madagascar (hlavně kvůli dabingu Chrise Rocka-zebra)... Tohle je ovšem uplně něco jiného. Humor ala South Park, takže bych na to nenechal se dívat děti. ''Zápletka'' mazec... takže mě konec dostal. Není to ale nic na přemýšlení, takže mozek klidně vypnout a sledovat, potom se pobavíte. Doporuřuji se na to podívat vyjímečně s českým dabingem, který se podle mého opravdu povedl. No, a ty hudební vystoupení, u těch jsem šel do kolen. :) Nedoporučoval bych to lidem, kteří nemají pochopení pro nadmíru vulgarismu, protože to neumí brát s nadsázkou a jsou to zaprdění suchaři. :)
Potomci lidí (2006)
Nebýt Owena, tak má 5*...jak já ho nemám rád. Gerard Butler by tam nebyl špatný.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Nebýt poslední průjmové serie, tak dám za 5* Do té doby to byla bomba.