Poslední recenze (69)
Nene (2022)
Od půlky filmu jsem se nemohla dočkat konce. Za mě absolutně nudný a pomalý začátek. Vše se semlelo v poslední půlhodině filmu a stejně to mělo děj hodný “Béčkového” filmu. Prvnky hororu tu byly pouze v jedné scéně. Znovu se na tento film určitě nepodívám.
Čára 2 (2022)
Absolutně nezajímavé, nucené vtípky... Zbytečné pokračování celkem dobrého filmu.
Motiv? (2020) (seriál)
Celkem zajímavý dokument, bohužel zbytečně moc dlouhý, některé záběry se opakovaly. Přišlo mi absolutně zbytečné to zamlouvání a tváření se, že znám motiv a že chápu důvody proč to ten kluk udělal. Tak to řekni, nebo o tom nemluv.
Poslední deníček (1)
Avengers & Marvel lover
Milý deníčku,
nechala jsem si na počest konce ságy Avengers před premiérou posledního dílu (Avengers ENDGAME) vytetovat takovou menší upomínku.
6 původních Avengers + dvě mé nejoblíbenější postavy z MCU.