Recenze (276)
Godfather of Harlem - Season 1 (2019) (série)
Godfathera jsem měl dlouho v merku, ale nějak jsem se k němu nemohl dokopat. První díl mě moc nenadchl, protože Forest mi prostě v roli drsného gangstera vůbec nesedl... Nakonec jsem to překonal a sérii dokoukal, ale ten dojem prostě nezmizel. Je to celkově takové nemastné, neslané. Zbytek osazenstva ujde, Vincent se moc neprojevil, jenom sedí v baru a řeší dceru nebo Foresta. Malcolm je fajn, reverend absolutní kokot. I přes spoustu nelogických věci, to ke konci série začalo být alespoň trochu napínavé a navnadilo na další sérii, tak uvidíme. První zatím slabší ****
Úžasná paní Maiselová - Zajímaví lidé na Christopherově ulici (2022) (epizoda)
Tak nevím. Jsme v půlce a seriálu nějak dochází dech. Tahle série se vleče, nevidím žádný směr a Rachel je na jevišti už velmi zřídka. Měli to utnout 3. sérií... Tento díl zatím nejslabší.
1883 - Season 1 (2021) (série)
Jak toto, tak Yellowstone jsou opravdu TOP, ale tohle je prostě ještě o kousek víc. Na podzim se dočkáme pokračování, tak už aby to bylo. Sheridan prostě umí, ale tenhle kousek je podle mě jeho životní počin, který už ničím nepřekoná. Sbohem E, budeš nám chybět!
1883 (2021) (seriál)
Jak toto, tak Yellowstone jsou opravdu TOP, ale tohle je prostě ještě o kousek víc. Na podzim se dočkáme pokračování, tak už aby to bylo. Sheridan prostě umí, ale tenhle kousek je podle mě jeho životní počin, který už ničím nepřekoná. Sbohem E, budeš nám chybět! Podle mě Timova a Isabelina životní role.
1883 - Toto není vaše nebe (2022) (epizoda)
Chtěl jsem napsat něco chytrého, ale došly mi slova. Pobrečel jsem a nedočkavě vyhlížím podzim, kdy se dočkáme pokračování.
Tohle je náš svět (2016)
Ten autobus přestavěný na karavan nutně potřebuji! Film jako takový, konfrontuje spotřební společnost s tím, jak se dá žít jako "kdysi". Pro nás lidi žijící v městech a stále spěchajícími do práce, aby si večer mohli na chvíli doma lehnout na gauč a ráno zase spěchat do práce, protože ležení na gauči ve městě je kurva drahé, je to něco nepředstavitelného, ale opravdu lze takto žít. Žít a né pouze přežívat!!!
Trom - Goodbye and Hello (2022) (epizoda)
Zatím pomalejší rozjezd. Uvidíme jak se to vyvine. Každopádně Ulrich je sázka na jistotu a můj oblíbenec z dob Banshee, takže určitě budu pokračovat. Typicky severská kamera a krásné Faerské ostrovy jsou další věcí díky které si seriál získal moji pozornost.
1883 - Pláč odevzdanosti (2022) (epizoda)
jak rychle se Sheridan na scéně objevil, tak se i rychle rozloučil :D Ale na koni prostě umí, o tom žádná. Jinak epizoda možná pro někoho slabší, ale pro vývoj děje jedna z nejdůležitějších. Uvidíme jak se to dál vyvine...
Perníkový táta (2008) (seriál)
4x jsem začínal s první sérií. Absolutně nesympatický Cranston mě dlouho odrazoval, než se mi ho podařilo zkousnout a dát tomu šanci. No a dotáhl to u mě na 5* hodnocení. Jeden z top serošů.
Goliáš - Série 4 (2021) (série)
OK. První dvě části se vlečou a člověk nemá ánung vo co vlastně go. Pak to chytne drajv a poslední díl už je jenom třešnička na dortu. Téma obdobné jako Dopesick, akorát tam je to rozpitváno více do hloubky a jdou na to trochu více od lesa.. Doporučuju oba seriály...