Recenze (77)
A dost! (2012) (pořad)
Žlutá smrt.....no to se nedá poslouchat, ale sem tam je něco dobré.
Rychlý prachy (2007) (seriál)
Ač fake v celku dobré
Kongo: Velký projekt Inga (2013)
Prostě skvělé, každému vřele doporučuji!
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Nikdo kdo viděl více dílů by tomu nedal méně než 3 hvězdy, ale asi máte dobrý pocit když dáte odpad, že?
Interview (2014)
Nechápu jak tomu může dát někdo méně než čtyři hvězdy, bezvadně jsem se pobavil a konečně se těch korejskejch............někdo nebojí, skvělá komedie!
Diktátor (2012)
Tohle je nejlepší komedie jakou jsem kdy viděl, je ještě lepší než Ali G a Borat dohromady, prostě senzace!
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Podle mně je to skvělé, konečně někdo kdo si umí udělat srandu z politiky. Ty hlášky jsou skvělé!