Recenze (2 031)
Šílený rande (2003)
Je to příšerný. Ale některý scény sou dost vorigoš na to, abych to nějak odjebal. Takže klíďo pět hvjezd, páč si to klíďo slíznu znovu. Takže jsem si to fakt po pár dnech slíznul znovu a musím to přehodnotit. To jako proto aby bylo jasný, že mám tu sebereflex. Nebo tak něco. Jako že se má občas uznat chyba. Nebo tak něco. Omyl. No, takže asi to bylo celý tím, že jsem to poprvý asi od druhý půlky prochrápal. Jakože prospal. No a tím mi to vlastně nedocvaklo tak jak mělo, jako celek, páč vod tý druhý půlky to neskutečně graduje, v návaznosti na děj tý první půlky, a chvílema sem nevěděl, čemu se mám řehtat dřív a víc. Jestli jako sjetej vejr (jako ten pták) nebo pták kterým se pochcal ten peršan, nebo mě víc vodjebávala ta kombinace neustálých omylů, von i ten voběšenej negřík nebyl zlej, nebo ..nebo... je to dost šílený na to, aby mi to fakt zvedlo náladu natolik, že Šílený rande narvu do svý přecpaný Toptenky.
Kempink (2006)
Léto, moře, notná dávka legrace a to vše ve francouzským pohodovým hávu. Paráda. Jo a navíc to má další pokračovačky, takže se v tom dá fajn utopit celej večer.
Manželství s mafií (1988)
Pecka, výkladní skříň 80-90let, tak jak to prostě má být. Vypnout mozek a užívat si barvy.
Králové zlodějů (2018)
Je to jako jíd do trafiky a koupit si starý noviny. Máš pak v ruce něco novýho, ale nic novýho Ti to vlastně nepřinese. Rád a s chutí bych napsal že to je sračka, ale tak nějak ze slušnosti to nechci úplně vodprásknout. Je to prostě trafika, pro partu přestárlejch prodavačů, který maj pocit, že si tak ještě trošku přivydělaj, no a celý to dohromady... Ne. Nejde to vokecat. Je to sračka.
Mravenci nesou smrt (1985)
Mravenci patří podle mého názoru mezi perly tehdejšího konematografizmu.
Vražda v Beverly Hills (1994) (TV film)
Blbost
Policajt v Beverly Hills III (1994)
Trojka je taková umolousaná kokotina, ale pořád to je Polda v BH, zdá se že to přežilo v pohodě čtvrtstoletí a pořád to má sledovanost, takže co jako :-)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Ve svý době pecka, první vopravduvej seroš kerej sem sjížděl hlava nehlava napříč životem. Jasně že z mnoha pohledů to je bohapustá sračka jako většina podobnýh výplodů, ale co naplat přátelé, byl to kult jako prase! :-)
Duna: Část druhá (2024)
Dávám plnou pjetku, i dyš sem to teď eště neviděl, jen pro to , že Duna byla gut, a dvojka má kolem mě docela gut vohlasy, tak abych jako vše nejebal pojmem sračka, tak Dunu 2 vyzdvihuju co to de, aby si zprůměroval hodnocení. Ale vážně. Je to pecka... :-) i dyš sem to pořád nevidělllll.......
610 metrů nad zemí (2022)
.Do piči, k týdle pičovině mě přivet Verbal svým posityvním komentářem. Je to veskrzeslaboducháblbost, kterážto svou jaxivoriginalitou vyčučuje, a tímto nezapadá úplně mezi mou oblíbenou katgoriji "sračka", tzn dá se to přežít, v případě, že nemám třištvrtěkilometrovou vjěž zapícholou do prdele. Ovšem přes výše zmíněné, se zároveň jedná o multidramatickej napínák, kterej v pohodě táhnou ty dvě coury, jedna tedy jako skoro nakonec hupne z věže omylem dolů, ta druhá má docela fajn halušky, a v neposlední řadě supr roli tam maj supové, který maj chuť na tu jednu kočinu, jenže se to trochu zvrtne, a kočina sežere supa. No, jakolivěv může můj vobsah znít prapodivně, tak nějak to v tom je. Nakonec se vše v dobrý vobrátí. Ne teda pro tu kočinu, co v mezičase vomilem spadla na ten SatAn.