Poslední recenze (64)
Kate (2021)
Odfláknuto. Zničeno hromadou klišé. Spousta předvídatelného děje. Tak na jedno podívání. Vícekrát se dívat asi nebudu.
Všechno nebo nic (2017)
Za jedno podívání to stojí, podruhé se dívat nebudu. Chvílemi mi to připadalo jak nekonečné seriály typu Růžová ulice
Colette (2013)
Skvělý námět zmrvený podprůměrným scénářem i režií. Nemám chuť se dívat znovu.