Poslední recenze (18)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Je to divný díl. Kdybychom dali tuto část z minulosti na samý počátek Wolverina, děj zbylých X-men filmů by se změnil, protože takto by moc nedával smysl. A navíc mi tam moc chybí Wolverinovy proslulé adamantiové drápy, ale na druhou stranu jsem ráda, že nakonec jsou všichni živí.
Labyrint: Útěk (2014)
Je to skvělý film. Moc mě bavil. Sále tam byla akce a hezcí kluci k tomu :D . Konec mě trochu zaskočil, ale jinak jsem si film skvěle užila
Transformers: Zánik (2014)
Transformers 1,2 mě bavily. 3 už nebyla tak dobrá, ale tento díl je nejhorší. Je to DĚSNÁ nuda. Připadala jsem si, jako bych se dívala na film o něčem úplně jiném, akorát s transformery. Jsou tam jiní herci, jiný děj.... všechno je úplně jiné. Někdy je načase říct si dost a nevnucovat lidem něco, co se jim samotným nemůže zdát jako dobrý film. Chápu, že každému se líbí něco jiného, ale tohle je už příliš. Jediná dobrá stránka je Mark Wahlberg. Je to dobrý herec, a proto tomuto filmu dávám alespoň jednu ubohou hvězdičku.