Poslední recenze (32)
Maxinožka (2017)
Šikanovaný adam se vydá na dobrodržnou cestu, po stopách svého ztraceného otce a pomalu zjišťuje že s ním není něco v pořádku a že svého otce nehledá sám, na této výpravě zjistí že jeho táta je, Yetti a že oba dva jsou v nebezpečí. Vcelku dobrá animace a upoutávající příběh se skvělými gegy. 4/5
Železná srdce (2014)
Skvělí film, popisující jak to bylo v druhé světové válce těžké a je vidět jak se časem lidi válkou lámou a válka je mění... Ukazuje se tam i nenávist Američanů vůči Němcům, chování častokrát totálně nezkušených zelenáčů se časem, až neuvěřitelně změní, ale bohužel k horšímu po tom co jim dojde, jaké hrůznosti Němci dovedou. Doporučuji.
Mlha (2007)
Skvělý film, s nadsázkou i s dobrým koncem. Skvělý a nápaditý, do detailu promyšlený, když se na to koukáte je to jako by jste šli krok po krůčku do schodů a začíná vám to všechno dávat smysl a zapadat do ssebe .Thomas Jane zahrál co měl... Film hodnotím 5/5