Poslední recenze (87)
Jumanji: Další level (2019)
Naprosto pohodová oddychovka.
Happy! (2017) (seriál)
Po nedoshlédnutí ani prvního dílu jsem začal přemýšlet, jestli je divácká místní společnost v tak ubohém a znuděném stavu, že modrému kreslenému poníkovi, hulené krevetě a dalším hovadinám, které musel vytvořit člověk na tripu, dá hodnocení kvalitního snímku a ještě se tady rozepisuje stylem JFL.
Tenet (2020)
Skeleton man je proti tomuhle solidní biják... Najít větší hovadinu je fakt umění. Jen mě fascinuje, jak tu značná část komentářů má vlastně podobný dojem, jen to okecává, ale nakonec tomu dá 4*. Nechápu. Jako "bratři zpátečníci" v Nýdnolu, jsou proti tomu majsterštyk.