Recenze (377)
K2 (1991)
Průměrný dobrodružný film o výstupu na K2, který spíše nedoporučuji, jsou lepší filmy s podobnou tématikou. Moje hodnocení: 50%
Křídla přírody (2002) (TV film)
Nejlepší dokument o ptácích, který jsem kdy viděl. Tento dokument je přímo nabitý informacemi, k tomu výborná hudba a místy až neuvěřitelné záběry, nad kterými mě občas zůstával rozum stát, jakže tyto záběry filmaři mohli pořídit. Je vidět, že tenhle dokument je výsledkem několikaleté poctivé práce. Moje hodnocení: 90%
Policejní akademie 7: Moskevská mise (1994)
Tady už nejde hovořit moc o komedii nebo zábavě v porovnání s prvními díly. S přibývajícím počtem dílů klesá jejich kvalita. Myslím, že počet Policejních akademií, kterých je momentálně myslím 7, už dostatečně stačí, prosím dost. Moje hodnocení: 20%
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
Tady už nejde hovořit moc o komedii nebo zábavě v porovnání s prvními díly. S přibývajícím počtem dílů klesá jejich kvalita. Myslím, že počet Policejních akademií, kterých je momentálně myslím 7 už dostatečně stačí, prosím dost. Moje hodnocení: 20%
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Tady už nejde hovořit moc o komedii nebo zábavě v porovnání s prvními díly. S přibývajícím počtem dílů klesá jejich kvalita. Myslím, že počet Policejních akademií, kterých je momentálně myslím 7, už dostatečně stačí, prosím dost. Moje hodnocení: 20%
Policejní akademie 4: Občanská patrola (1987)
Tady už nejde hovořit moc o komedii nebo zábavě v porovnání s předchozími díly. S přibývajícím počtem dílů klesá jejich kvalita. Myslím, že počet Policejních akademií, kterých je momentálně myslím 7, už dostatečně stačí, prosím dost. Moje hodnocení: 40%
Policejní akademie 3 (1986)
Slabší než 1. a 2. díl. Objevují se zde podobné scény jako v předchozích dílech, akorát v méně zábavné formě. Pro mě je tento díl z prvních 3 určitě nejslabší. Moje hodnocení: 50%
Policejní akademie 2 (1985)
O něco slabší než první díl, ale stále ještě koukatelné a plné dobrého humoru a skvělých scének, na rozdíl od dalších dílů. Moje hodnocení: 60%
Krok za krokem (1991) (seriál)
Step by step, tak tenhle seriál mám rád, akorát mi v posledních dílech už trochu vadila ta morální ponaučení. Jinak Sasha Mitchell nemá chybu, především díky skvělému dabingu. Moje hodnocení: 70%
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Opravdu kultovní britský sci-fi sitcom.