Recenze (3 831)
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizoda)
Like sem like tam. Nemám rád takéto pretvarovanie.
Černé zrcadlo - Série 2 (2013) (série)
Druhá séria najlepším začala a potom už šlo s kvalitou dole.
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Napriek vysokému hodnoteniu mi to vôbec neprišlo až také úžasné. Určite boli aj lepšie časti.
Terminál (2004)
Tom Hanks dokáže pekne utiahnuť celý film odohrávajúci sa aj na tak malom priestranstve ako je letisko.
Saw 3D (2010)
Tak tu sa to celé zlomilo. Stačilo. Sedmička nie je v tomto prípade šťastné číslo.
Saw 6 (2009)
Hoffman je poriadny šváb. A ja asi narušený, keď ma táto séria ešte neomrzela.
Saw 5 (2008)
Vynaliezavý Strahm trošku narobí Hoffmanovi problémy, čo sa mi v celku dosť páčilo. Rovnako ako spojenie i pointa Jigsawových skúšaných.
Saw 4 (2007)
Prchký Rigg ani ľudia, ktorých zachraňoval ma tentokrát až tak nezaujali. Páči sa mi, keď to viac do seba zapadá. Stále to však bolo uspokojivé aj keď asi jedno z najslabších z tejto série.
Saw 3 (2006)
JIgsaw aj na smrteľnej posteli má stále čo ponúknuť. Príbeh, ak to tak možno vôbec nazvať, ma zaujal viac ako v dvojke.
Saw 2 (2005)
Je to menej zamerané na naše mozgové závity a viac na krv, ale stále viac ako dobré.